Influencer Joel Thorpe taking a selfie on the Canon Zoemini S on Brighton beach front.

INSTANT FOTOAPARATI

Razvijte svoj stil instant fotoaparatima: najbolji savjeti influencera

Influencer na Instagramu Joel Thorpe počeo je razvijati svoj prepoznatljiv stil fotografiranja nakon što je za svoj 15. rođendan na poklon dobio fotoaparat i objavio neke fotografije na internetu. „Nisam imao pojma što radim, ali što sam više snimao, više sam razvijao fotografsku vještinu”, kaže. „Scena na Instagramu tada je bila relativno nova, pa mi je broj pratitelja brzo rastao.”
Joel je u Brightonu u Engleskoj osigurao mjesto na sveučilištu kako bi učio kinematografiju, ali njegova je strast za fotografijom eskalirala tijekom apsolventske godine koja zapravo nikad nije završila i sada snima sadržaj za turističke organizacije, hotele i globalne brendove.
Ovaj 22-godišnjak nedavno je počeo eksperimentirati s ispisom u uličnoj fotografiji. Na fotografiji scene vidite ruke koje drže fotografije te iste scene kako bi se stvorila jedinstvena žarišna točka. „To je jedan od razloga zbog kojih sam se počeo baviti fotografijom”, otkriva. „Osim što se time bavim, fotografija mi predstavlja način čuvanja iskustava i dobrih uspomena. Fizički ispisana fotografija odražava taj nostalgični element i imam osjećaj da te uspomene traju još malo dulje. Zato sam se poigrao tim konceptom i fotografijama dodao fizički ispisane fotografije koje se nalaze u ruci. Te se uspomene doslovno drže na sigurnom.”

Joel je u svom rodnom gradu Brightonu snimao lokalne znamenitosti i svojim je snimkama dodao sasvim novu kreativnu dimenziju zahvaljujući fotografijama ispisanima na pisaču Canon Zoemini S na kojima se odražava scena u pozadini.

Joel se koristi džepnim instant fotoaparatom Canon Zoemini S od 8 megapiksela jer je prijenosan i lagan. „Zaista se jednostavno upotrebljava i sviđa mi se što je kompaktan”, kaže. „Za tako malen i tanak uređaj sadrži brojne značajke.”

Ovdje otkriva savjete za stvaranje brenda na društvenim medijima i zašto se nada da će njegove fotografije potaknuti druge fotografe na eksperimentiranje s ispisom.

Razvijte svoj stil

Slični članci
Giuseppe Esposito-Rodrigues taking a photo of a shop window, showing passers by in the reflection.

ULIČNA FOTOGRAFIJA

Izađite van: savjeti za uličnu fotografiju

Zabilježite čaroliju svakodnevice ovim savjetima i tehnikama uličnog fotografa Giuseppea Esposito-Rodriguesa.

A person writing in a scrapbook, the pages filled with photos and stickers.

KREATIVAN ISPIS

Izrazite se kroz kreativno pisanje dnevnika

Pisanje dnevnika može biti način izražavanja kreativnosti i poboljšanja mentalnog zdravlja.

Vlogging how-to: winning vlogging tips

ULIČNA FOTOGRAFIJA

Otkrijte apstraktnu uličnu fotografiju

Pomoću ovih jednostavnih tehnika izradite nevjerojatnu umjetnost iz svakodnevnoga, za nadrealne urbane fotografije.

Ne rezultira svaka scena ovakvom fotografijom. „Obično želite scenu koja je direktna i upečatljiva”, objašnjava Joel. „Približavanje subjektu i subjekt kao žarišna točka dat će vam bolji rezultat. Trebate moći jasno identificirati sliku u pozadini kako bi promatrači razumjeli što gledaju.”

„Poanta je u stvaranju prepoznatljivog dojma koji će ljudi početi povezivati s vama”, kaže Joel. No prepoznatljivost ne znači da se morate bojati prigrliti nove tehnike. „Još uvijek nastojim primijeniti originalne koncepte u svojim fotografijama kako bi se razlikovale od norme”, kaže. Svestranost fotoaparata Canon Zoemini S Joelu omogućuje isprobavanje razne nove kreativne tehnike. „Uz ovaj uređaj cijeli vam je svijet nadohvat ruke”, kaže.

„Imam osjećaj da uspomene u fizičkom obliku traju nešto dulje, pa sam se poigrao tim konceptom i fotografijama dodao ispisane fotografije koje se drže u rukama kako bi se dodao element nostalgije. To je lijep način da se uvede ta dodatna razina kreativnosti i da se promatračima da nešto drugo na što se mogu fokusirati.”

Joel dodaje da je važno slijediti svoju viziju, a ne samo snimati sadržaj za koji smatrate da će se promatračima dopasti. „Uvijek je lijepo dobiti pozitivne reakcije na društvenim medijima i vidjeti kakve snimke pratitelji vole”, kaže. „Ali mislim da trebate razmisliti što je to što želite stvoriti. Veoma je lako utopiti se u masi ako radite isto što i drugi fotografi. Ali ako zadržite originalnost i držite se pristupa koji vam odgovara, sve će ostalo sjesti na mjesto.”

Kompozicija je ključna

Joel na snimkama drži svoje ispisane fotografije, što im daje osobnu notu i dodatnu dubinu te pruža upečatljiviju konačnu fotografiju nego da je samo fotografiran subjekt.

Joel komponira snimke oko ispisane fotografije i obično snima uz malu dubinu polja (malu zonu fokusa), pa je ispisana fotografija na sredini snimke izoštrena, a pozadina zamućena. „Ispisujem fotografiju, stavljam je u središte i zatim ponovo snimam svojim fotoaparatom Canon EOS-1D X Mark II [sada postoji noviji model Canon EOS-1D X Mark III]. Promatrač prepoznaje lokaciju zbog sličnosti ispisane fotografije i pozadine”, Joel objašnjava.

„Ključno je da fotografija bude dovoljno kvalitetna. S digitalnim fotoaparatima možete snimati koliko hoćete, ali kada imate fizičku fotografiju, zaista se pobrinete oko njezine kvalitete da biste osigurali dobar rezultat s kojim možete dalje raditi.

Canon Zoemini S zaista je ostavio dojam na mene”, Joel dodaje. „Boje su vjerne, bilo da snimate u zlatni sat ili na direktnom sunčevom svjetlu, što je uvijek izazov za pravilno snimanje i ekspoziciju. Veoma je lako komponirati snimke s pomoću tražila, a kompozicija je upravo ono što mora ispasti savršeno da bi se ostvario zamišljeni koncept i kako bi se ispisana fotografija podudarala s pozadinom.”

Eksperimentirajte s personalizacijom

An infographic showing how the Canon Zoemini S can be used with the Canon Mini Print App.
Joel je s pomoću aplikacije Canon Mini Print povezao Canon Zoemini S i svoj pametni telefon putem Bluetooth veze. „Tako se jednostavno upotrebljava. U aplikaciju mogu prenijeti snimljene fotografije, pritisnuti gumb Ispis i dobivam zaista lijep rezultat”, kaže. Ispisane fotografije mogu se upotrijebiti i kao naljepnice. „Možete biti zaista kreativni”, kaže Joel. „Možete popuniti cijeli zid naljepnicama ili ih zalijepiti na prijenosno računalo ili telefon”, kaže.

Joel upotrebljava aplikaciju Canon Mini Print na pametnom telefonu povezanu s fotoaparatom Canon Zoemini S putem Bluetooth veze kako bi dobio jedinstvene fotografije kojima dodaje okvire, filtre, tekst i crteže. Ako želi snimati pod neprirodnim kutom, može postaviti Canon Zoemini S i upotrijebiti samookidač i daljinski zatvarač u aplikaciji kako bi snimio fotografiju.

Joel preporučuje eksperimentiranje s fotoaparatom Canon Zoemini S dok ne dobijete željeni rezultat. „Na ispisanoj fotografiji možete imati kvadratni format koji cijelom doživljaju daje sasvim drugačiji element. Imate i prstenastu bljeskalicu koja je odlična za upotrebu u zatvorenim prostorima”, kaže. „U ovakvoj vrsti kreativnog stila do izražaja dolazi vaša svestranost. Ako razmišljate kreativno, možete postići toliko toga. Jednostavno izađite, istražujte, snimite fotografije i vidite što ste dobili.” 

Napisala Tamzin Wilks

Povezani proizvodi

Slični članci

"Pronađite inspiraciju" vaš je najvažniji izvor korisnih savjeta o fotografiji, vodiča za kupce i pronicljivih intervjua – sve što trebate za pronalaženje najboljeg fotoaparata ili pisača te ostvarenje sljedeće kreativne ideje.

Natrag na Svi savjeti i tehnike