Stoga ne čudi da ga je ljubav prema filmskom izgledu dovela do toga da, uz ulične fotografije, snima i privlačne videoisječke. Često upotrebljava fotoaparat EOS R5 (sada zamijenjen modelom EOS R5 Mark II) tvrtke Canon kada se želi prebacivati između snimanja fotografija i videozapisa, međutim, odabire filmsku kameru EOS C70 kad se fokusira isključivo na videozapise, zahvaljujući „revolucionarnim” ugrađenim ND filtrima za kontrolu ekspozicije.
Kad je riječ o uličnoj kinematografiji, Andres savjetuje da budete opušteniji po pitanju načina na koji kadrirate scenu. „Ulična fotografija prilično je tolerantna. I dalje trebate pažljivo kadrirati snimke, ali način na koji ste je obrezali možete kasnije promijeniti. Kad je riječ o videozapisima, ako nešto ne izgleda ispravno ili blokira kadar, onda je to teže riješiti – premda fotoaparatom tvrtke Canon s razlučivošću od 8K možete obrezati scenu kako biste stvorili 4K ili Full HD kadar.”
Osim toga, predlaže da razvijete način razmišljanja svojstven fotografima divljih životinja kako biste bili strpljiviji prilikom snimanja uličnih scena: „Kad pomislite da se ništa ne događa i spremate se prijeći na drugu lokaciju, ostanite tamo i snimajte još 10 sekundi jer tada se uvijek nešto dogodi!”
Kaže da je pristup koji primjenjuje prilikom snimanja videozapisa „vrlo sličan, ali i vrlo različit” pristupu koji primjenjuje prilikom snimanja fotografija. „Znam da je to potpuni paradoks! Volim dinamične videozapise dokumentarnog stila koji su slični uličnoj fotografiji, a koji djeluju kao da ste tamo i samo promatrate trenutke. Ali to su dvije različite discipline. Kad snimate uličnu fotografiju fokusirani ste na ljude koji će ući u vaš kadar, no kad je riječ o uličnoj kinematografiji, ljudi su gotovo sekundarna stavka. Tu je prvenstveno riječ o svjetlu i zgradama te, u osnovi, o oslikavanju cjelokupne scene.”
Taj se slikarski pristup proteže i na postprodukciju: „Zaista mi se sviđa promatrati kako se krajnji rezultat spaja u jednu cjelinu, manipulirati bojama i vidjeti kakve lude fotografije možete dobiti. Veliki sam obožavatelj filmova kao što je Blade Runner u kojima se manipulacija bojama provodi primjenom zaista nestvarnih tonova.”
Kad je riječ o uređivanju scena i njihovom montiranju u jednu cjelinu za objavu na društvenim mrežama, Andres kaže: „Tražim dobru kompoziciju s arhitekturom i volim je kadrirati s ljudima koji ulaze i izlaze iz kadra ili ponekad hodaju među gomilom drugih ljudi s fokusom na zgradu. Osim toga, volim snimati panoramske snimke ljudi koji hodaju ili biciklista kako bih kreirao dašak kretanja.”