Europsko jamstvo za projektore tvrtke Canon

Saznajte sve što trebate znati o europskom jamstvu za projektore tvrtke Canon.

Europsko jamstvo za projektore tvrtke Canon

Ovo je komercijalno jamstvo za krajnje kupce koje tvrtka Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nizozemska („Canon“) nudi krajnjim kupcima koji kupe projektore tvrtke Canon za vlastitu upotrebu, ali ne djeluju kao potrošači sukladno lokalnim zakonima države u kojoj su projektori kupljeni.


Ako ste potrošač, nemate pravo na ovo jamstvo, ali na vas će se primjenjivati zakonska prava potrošača sukladno primjenjivim nacionalnim zakonima.


Na ove Odredbe i uvjete te ovdje navedenu ponudu primjenjuju se zakoni Engleske i Walesa te podliježu isključivoj nadležnosti sudova Engleske i Walesa.


Ovo europsko jamstvo za projektor tvrtke Canon sastoji se od različitih ponuda usluga, a ponuda koja vrijedi za vas određuje se prema vašoj lokaciji, projektoru koji ste kupili i kad ste kupili proizvod. Ponuda usluga:


  • Jamstvo za vraćanje proizvoda
  • Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora

Projektore tvrtke Canon namijenjene prodaji i kupljene unutar Europskog gospodarskog prostora („EEA“ – to su EU, Island, Lihtenštajn, Norveška) te Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo – „Teritorij“ pokriva europsko jamstvo za projektor tvrtke Canon. Ako se unutar primjenjivog jamstvenog razdoblja utvrdi da je novi projektor neispravan, tvrtka Canon jamči da će se kvar otkloniti besplatno (primjenjuju se odredbe i uvjeti – pogledajte u nastavku). Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora tvrtke Canon ima dodatna ograničenja po pitanju teritorija i projektora. Pojedinosti potražite u odjeljku Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora tvrtke Canon u nastavku.


Za bilo koji proizvod, izvan primjenjivih jamstvenih odredbi ili razdoblja te za oštećenja ili popravke koje ne pokriva jamstvo, dostupan je servis koji se naplaćuje, a može se dobiti vraćanjem projektora u bilo koji ovlašteni servisni centar tvrtke Canon.


Ovo će jamstvo biti vaš jedini i isključivi pravni lijek, a tvrtka Canon, njezine podružnice ili drugi članovi europskog jamstva za projektor neće snositi odgovornost za bilo kakvu slučajnu ili posljedičnu štetu zbog kršenja bilo kojeg izričitog ili podrazumijevanog jamstva ovog proizvoda.


3-godišnje produženje jamstva za žarulju više nije dostupno.

Odredbe i uvjeti

Ako želite pregledati pune odredbe i uvjete svih vrsta jamstava, pročitajte relevantnu jamstvenu ponudu u nastavku.

Jamstvo za vraćanje proizvoda

Tvrtka Canon jamči da će hardver ovog projektora pravilno funkcionirati tijekom jamstvenog razdoblja. U slučaju da se unutar jamstvenog razdoblja utvrdi da je hardver neispravan, besplatna usluga popravka hardvera bit će dostupna u ovlaštenim servisnim centrima tvrtke Canon u državama članicama.


Ovo jamstvo za vraćanje proizvoda odnosi se na proizvode tvrtke Canon namijenjene prodaji i kupljene unutar Europskog gospodarskog prostora („EEA“) te Švicarske i Ujedinjenog Kraljevstva.


Ta besplatna usluga može se dobiti samo uz predočenje originalnog računa koji je prodavač izdao krajnjem kupcu.


Tvrtka Canon zadržava pravo zamjene neispravnog projektora drugim ekvivalentnim projektorom koji je iste ili bolje kvalitete u odnosu na neispravni proizvod, umjesto popravljanja neispravnog proizvoda.

  • Ovisno o projektoru, ovo jamstvo vrijedi 3 godine ili 5 godina od datuma kupnje (pojedinosti potražite u nastavku). Osim toga, odabrani modeli mogu imati ograničenja upotrebe. Sve žarulje imaju jamstvo od 90 dana. Dodatne pojedinosti potražite u odjeljku o pravima.

  • Jamstveni servis dostupan je samo u ovlaštenim servisnim centrima tvrtke Canon.

    Sve troškove sigurnog prijevoza projektora do i od ovlaštenog servisnog centra tvrtke Canon snosi krajnji kupac. Ako se projektor premjesti u državu koja nije članica europskog jamstva za projektor tvrtke Canon, projektor se mora vratiti na popravak u državu u kojoj je kupljen kako bi se moglo iskoristiti ovo jamstvo.

  • Članice europskog jamstva za projektor tvrtke Canon države su u kojima se može iskoristiti usluga jamstva za vraćanje proizvoda.

    Ako trebate dodatne informacije o ovom jamstvu, obratite se relevantnoj članici europskog jamstva za projektor.

  • Ovo jamstvo ne pokriva sljedeće:

    • Potrošni materijal;
    • Bilo koji povezani softver;
    • Dijelovi koji su podložni trošenju (npr. ploča, optički filtar, žarulje, filtri za zrak), kao i potrošni materijal i dodatnu opremu (npr. objektivi, baterije, daljinski upravljač, nosači itd.) koji se upotrebljavaju s ovim proizvodom;
    • Kvarovi uzrokovani izmjenama koje su izvršene bez odobrenja tvrtke Canon ili popravcima/izmjenama/čišćenjem izvršenim u servisnom centru koji nije ovlastila tvrtka Canon;
    • Troškovi koje su generirali ovlašteni servisni centri tvrtke Canon za bilo kakve prilagodbe ili izmjene projektora nužne za zadovoljavanje tehničkih ili sigurnosnih standarda ili specifikacija određene države, ili bilo koji drugi troškovi podešavanja projektora nastali kao rezultat bilo kakvih specifikacija koje su se promijenile od isporuke proizvoda;
    • Oštećenje nastalo uslijed činjenice da projektor nije sukladan standardima ili specifikacijama određene države koja nije država u kojoj je proizvod kupljen.

    Usluga servisa u sklopu jamstva isključuje se ako su oštećenja ili kvarovi uzrokovani na sljedeći način:

    • Nepravilna upotreba, prekomjerna upotreba, nepravilno rukovanje ili rad projektora koji nije sukladan uputama u korisničkom ili operativnom priručniku i/ili relevantnoj korisničkoj dokumentaciji, uključujući, bez ograničenja na, neodgovarajuću pohranu, pad, pretjerane udare, korozije, prljavštinu, oštećenja nastala vodom ili pijeskom;
    • Oštećenje izravno uzrokovano upotrebom rezervnih dijelova, softvera ili potrošnog materijala (kao što su žarulje, objektivi ili baterije) koji nije kompatibilan s proizvodom. Kompatibilnost s vašim specifičnim modelom projektora tvrtke Canon trebala bi biti navedena na pakiranju, ali je zajamčena kad se upotrebljavaju originalni rezervni dijelovi, softver ili potrošni materijal tvrtke Canon jer su testirani. Savjetujemo vam da prije upotrebe provjerite kompatibilnost;
    • Povezivanje projektora s opremom koju tvrtka Canon nije odobrila za povezivanje;
    • Neodgovarajuće pakiranje projektora prilikom njegovog vraćanja u ovlašteni servisni centar tvrtke Canon;
    • Nesreće, katastrofe ili bilo koji drugi uzrok izvan kontrole tvrtke Canon, uključujući, ali bez ograničenja, munje, vodu, požar, javne poremećaje i nepravilnu ventilaciju.

    Jamstveni popravci u sklopu ovog jamstva ne obuhvaćaju periodične provjere ili druge standardne usluge održavanja projektora;

  • Usluga popravka može kasniti ako se izvršava izvan originalne države kupnje kad se radi o državi u kojoj se proizvod još ne prodaje ili se prodaje u dizajnu specifičnom za dotičnu državu. Sukladno tome, određeni rezervni dijelovi za projektor možda nisu na zalihama u državi popravka.

    Tvrtka Canon ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakva druga potraživanja, uključujući, ali bez ograničenja, gubitak medija za snimanje, gubitak podataka itd., koja nisu izričito navedena u ovom jamstvu.

    Prilikom vraćanja projektora radi jamstvenog servisa, pažljivo ga zapakirajte, osigurajte, priložite račun i opis kvara.

Posljednje ažuriranje: 1. siječnja 2022.

Odredbe i uvjeti poboljšanog jamstva s uslugom posudbe projektora

  • Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora nudi se tijekom relevantnog jamstvenog razdoblja, uz jamstvo za vraćanje proizvoda, za projektore XEED i LX na koje se primjenjuje i koji su kupljeni 30. studenog 2021 ili prije. Za modele kupljene nakon tog datuma vrijedi samo jamstvo za vraćanje proizvoda. Ova usluga podrazumijeva da tijekom popravka u sklopu jamstva krajnji kupac dobiva projektor na posudbu, sukladno ovim posebnim dodatnim odredbama i uvjetima.

  • Tvrtka Canon daje projektore na posudbu na zahtjev krajnjih kupaca koji imaju ovo jamstvo ili njihovih prodavača, podložno Canonovim standardnim odredbama posudbe, kako je ovdje navedeno. Smatra se da su krajnji kupci prihvatili te odredbe kad prihvate projektor za posudbu.

  • Krajnji kupci ili njihovi prodavači moraju se pobrinuti da se svaki posuđeni proizvod vrati u istom stanju u kojem je dan te su odgovorni za bilo kakav gubitak, oštećenje ili krađu bilo koje posuđene opreme i možda će morati tvrtki Canon nadoknaditi troškove popravka ili zamjene. Krajnjim kupcima ili njihovim prodavačima savjetuje se da razmotre uzimanje odgovarajućeg osiguranja koje bi pokrilo svu opremu koja im je posuđena.

  • Usluga obuhvaća samo projektore XEED i LX (uključujući medicinske modele i isključujući prilagođene jedinice). Dodatne informacije potražite u odjeljku o pravima. Ne može se prenijeti ni na jedan drugi projektor i ne nude se nikakve zamjene za gotovinu.

  • Ova ponuda vrijedi samo za proizvode namijenjene uvozu i prodaji od strane tvrtke Canon u državama Europske unije te za Island, Lihtenštajn, Norvešku i Švicarsku. Kako biste mogli podnijeti zahtjev u sklopu poboljšanog jamstva s uslugom posudbe projektora, projektor morate kupiti u nekoj od tih država.

  • Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora dostupno je samo u sljedećim državama:

    Austrija, Belgija, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Republika Češka, Slovačka, Španjolska, Švedska, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo.

  • Kako bi se moglo pokrenuti poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora, mora se predočiti dokaz kupnje. Tvrtka Canon zadržava pravo odbijanja besplatne jamstvene usluge (ili pokretanja poboljšanog jamstva s uslugom posudbe projektora) ako se relevantni dokumenti ne mogu predočiti ili ako su informacije u njima nepotpune ili nečitljive.

  • Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora može pokrenuti krajnji kupac ili prodavač koji je instalirao proizvod.

  • Svi zahtjevi za iskorištavanje ovog jamstva moraju se pokrenuti telefonskim pozivom lokalnoj korisničkoj službi tvrtke Canon.

  • Predstavnik korisničke službe tvrtke Canon može zatražiti dodatne informacije kako bi utvrdio uzrok kvara prije slanja proizvoda za posudbu.

  • „Sljedeći dan” znači da će se, kad je to moguće, projektor za posudbu dati dan nakon što se posudba zatraži ako se zahtjev podnese prije 11:00 sati i u roku od dva dana ako se zahtjev primi nakon 11:00 sati, tijekom vikenda ili na neradni dan.

  • Krajnji kupac ili prodavač mora dogovoriti preuzimanje neispravne jedinice čim se dobije projektor za posudbu.

  • Krajnji kupac ili prodavač odgovorni su za vraćanje posuđenog projektora tvrtki Canon u roku od 5 dana od vraćanja popravljene jedinice.

  • U normalnim okolnostima sve troškove otpreme pokrit će Canon.

  • Tvrtka Canon neće biti odgovorna za uklanjanje ili ponovnu instalaciju originalnog projektora, kao niti posuđene jedinice.

  • Ove Odredbe i uvjeti te ovdje navedena ponuda podložni su i tumače se sukladno zakonima Engleske i Walesa, a svi sporovi koji se tiču poboljšanog jamstva s uslugom posudbe projektora pod neisključivom su nadležnošću sudova Engleske i Walesa.

Posljednje ažuriranje: 1. siječnja 2022.

Česta pitanja

Pregledajte česta pitanja koja se odnose na vaše potrebe u nastavku.

Česta pitanja o jamstvu za vraćanje proizvoda

  • Općenito, Canon nudi europsko jamstvo za projektor za proizvode kupljene u sljedećim državama:

    Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Irska, Island, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Malta, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Republika Češka, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo.

    Pregledajte pune Odredbe i uvjete ovog jamstva.

  • Za europske države u kojima vrijedi jamstvo za projektor, svako pakiranje projektora općenito će sadržavati list za europsko jamstvo za projektore. Izgledat će slično sljedećemu:

  • Nije nužno vratiti nikakvu dokumentaciju tvrtki Canon kako biste se registrirali za europsko jamstvo za projektor. Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu europskog jamstva za projektor, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (s originalnim datumom kupnje) za projektor.

  • Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu europskog jamstva za projektor, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (s originalnim datumom kupnje) za projektor. Promotivne jamstvene ponude mogu navoditi i dodatne zahtjeve, pa stoga pregledajte posebne Odredbe i uvjete bilo kakvih promotivnih ponuda (ako je to primjenjivo)

  • Općenito, proizvodi projektora tvrtke Canon nude se s 3 ili 5 godina jamstva. Iznimke mogu postojati i primjenjivati se, dodatne informacije potražite na kartici s pravima.

  • Pojedinosti o specifičnom jamstvu koje se nudi po projektoru obično se nalaze u pakiranju projektora. Općenito, proizvodi će biti pokriveni jamstvom koje vrijedi za njihovu specifičnu prodajnu regiju, a krajnji će kupci morati vratiti proizvode u odgovarajuću regiju kako bi mogli zatražiti popravak u sklopu jamstva. Tvrtka Canon općenito ne nudi globalno jamstvo, osim u slučaju kad je to izričito navedeno za određene proizvode/regije.

Česta pitanja za poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora

  • Usluga se nudi tijekom relevantnog jamstvenog razdoblja za projektore XEED i LX koji ispunjavaju uvjete i koji su kupljeni 30. studenog 2021. ili prije.

    Dodatne informacije potražite u odjeljku o pravima.

  • Usluga je dostupna u sljedećim državama:

    Austrija, Belgija, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Republika Češka, Slovačka, Španjolska, Švedska, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo.

  • Proces može pokrenuti krajnji kupac ili prodavač nakon utvrđivanja pogreške proizvoda. Projektor za posudbu otpremit će se kada se utvrdi da je projektor neispravan (podložno svim odredbama i uvjetima) i kada se prihvati ponuda jedinice za posudbu.

  • Krajnji kupci ili prodavač trebaju se obratiti relevantnoj lokalnoj korisničkoj službi tvrtke Canon. Canon će zabilježiti sve relevantne informacije (tj. pojedinosti o kvaru) i provesti istraživanje mogućeg uzroka na prvoj razini. Ako se kvar nastavi pojavljivati, Canonova podrška druge razine kontaktirat će krajnjeg kupca ili prodavača. Ako se potvrdi dijagnostika kvara i preporuči popravak, na posudbu se daje sličan projektor (ili projektor naprednijih značajki).

  • Kad je to moguće, projektor će se na posudbu dati dan nakon što se posudba zatraži ako se zahtjev podnese prije 11:00 sati i u roku od dva dana ako se zahtjev primi nakon 11:00 sati, tijekom vikenda ili na neradni dan.

  • Projektori za posudu mogu se isporučiti prodavaču ili izravno krajnjem kupcu (ako krajnji kupac ima tehničko znanje za instalaciju).

  • Nakon primitka projektora za posudbu prodavač ili krajnji kupac odgovoran je za vraćanje neispravnog projektora tvrtki Canon. Otpremnice će se dobiti za vraćanje neispravnog projektora, a trebaju se postaviti na danu ambalažu za otpremanje. Treba kontaktirati tvrtku za otpremu kako bi se dogovorilo preuzimanje neispravnog projektora što je moguće prije. U normalnim uvjetima troškove slanja pokriva Canon.

  • Prodavač ili krajnji kupac odgovoran je za vraćanje posuđenog projektora tvrtki Canon u roku od 5 dana od vraćanja popravljene jedinice. Otpremnice će se dobiti za vraćanje projektora za posudbu, a trebaju se postaviti na danu ambalažu za otpremanje. Treba kontaktirati tvrtku za otpremu kako bi se dogovorilo preuzimanje proizvoda za posudbu. U normalnim uvjetima troškove slanja pokriva Canon.

  • Tvrtka Canon neće biti odgovorna za uklanjanje ili ponovnu instalaciju originalnog projektora. To je odgovornost krajnjeg kupca ili prodavača.

  • Tvrtka Canon neće biti odgovorna za instalaciju ili uklanjanje projektora za posudbu. To je odgovornost krajnjeg kupca ili prodavača.

  • Krajnjim kupcima ili njihovim prodavateljima Canon nudi projektore za posudbu podložne Canonovim standardnim odredbama posudbe za koje će se smatrati da su prihvaćeni ako se prihvati ponuda projektora za posudbu u sklopu poboljšanog jamstva s uslugom posudbe projektora. Krajnji kupci ili njihovi prodavači moraju se pobrinuti da se svaki posuđeni proizvod vrati u istom stanju u kojem je dan te su odgovorni za bilo kakav gubitak, oštećenje ili krađu bilo koje posuđene opreme i možda će morati tvrtki Canon nadoknaditi troškove popravka ili zamjene. Krajnjim kupcima ili njihovim prodavačima savjetuje se da razmotre uzimanje odgovarajućeg osiguranja koje bi pokrilo svu opremu koja im je posuđena.

Podaci za kontakt

U tablici u nastavku nalaze se države koje nude europsko jamstvo za projektore tvrtke Canon, a za dodatne informacije pregledajte pune Odredbe i uvjete europskog jamstva za projektore tvrtke Canon.


Država Podaci za kontakt korisničke službe
Austrija Canon Austria
Belgija Canon Belgium (nizozemski)
Canon Belgium (francuski)
Bugarska Canon Bulgaria
Cipar Canon Cyprus
Republika Češka Canon Czech
Danska Canon Denmark
Estonija Canon Estonia
Finska Canon Finland
Francuska Canon France
Njemačka Canon Germany
Grčka Canon Greece
Mađarska Canon Hungary
Island +354 533 34 11

Beco
Irska Canon Ireland
Italija Canon Italy
Latvija Canon Latvia
Litva Canon Lithuania
Luksemburg Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norveška Canon Norway
Poljska Canon Poland
Portugal Canon Portugal
Rumunjska Canon Romania
Slovačka Canon Slovakia
Slovenija Canon Slovenia
Španjolska Canon Spain
Švedska Canon Sweden
Švicarska Canon Switzerland (francuski)
Canon Switzerland (njemački)
Nizozemska Canon Netherlands
Ujedinjeno Kraljevstvo Canon UK

Pravo

Informacije o pravima potražite u odgovarajućoj kategoriji.

Jamstvo za vraćanje proizvoda

Svi projektori tvrtke Canon namijenjeni za i kupljeni unutar Europskog gospodarskog prostora („EEA” – to su EU, Island, Lihtenštajn, Norveška) i Švicarske imaju pravo na besplatno vraćanje u razdoblju od 3 godine od datuma kupnje (primjenjuju se Odredbe i uvjeti).


Međutim, sljedeći modeli podložni su drukčijem jamstvenom razdoblju, kako je navedeno u nastavku:


Model Jamstveno razdoblje
XEED 4K600Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED 4K600STZ 5 godina ili 12 000 sati*
XEED 4K6020Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED 4K501ST 3 godine ili 6000 sati*
XEED 4K5020Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED 4K6021Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED WUX7500 3 godine ili 6000 sati*
XEED WUX7000Z  5 godina ili 12 000 sati*
XEED WUX6700 3 godine ili 6000 sati*
XEED WUX6600Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED WUX6500 3 godine ili 6000 sati*
XEED WUX5800 3 godine ili 6000 sati*
XEED WUX5800Z 5 godina ili 12 000 sati*
XEED WUX500ST 3 godine ili 6000 sati*
LX-MU500Z 5 godina ili 12 000 sati*
LX-MH502Z 5 godina ili 12 000 sati*
LV-HD420 3 godine ili 6000 sati*
LV-X420 3 godine ili 6000 sati*

*Ovisno o tome što se dogodi prije.

Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora

Poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora nudi se tijekom relevantnog jamstvenog razdoblja za projektore XEED i LX koji ispunjavaju uvjete (samo u državama gdje je to dostupno) i koji su kupljeni 30. studenog 2021. ili prije.


Države u kojima je dostupno poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora


Sljedeće države članice europskog jamstva za projektor nude poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora:


 
Austrija Belgija Republika Češka Danska  Estonija
Finska Francuska Njemačka Mađarska Irska
Italija Latvija Litva Luksemburg Nizozemska
Norveška Poljska Portugal Švicarska Slovačka
Španjolska Švedska Ujedinjeno Kraljevstvo    

Modeli koji ispunjavaju uvjete za poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora


Sljedeće modele pokriva poboljšano jamstvo s uslugom posudbe projektora:

Napomena: usluga posudbe ne odnosi se na prilagođene modele.


XEED


XEED
XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Sve medicinske varijante navedenih modela


LX


LX
LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

You might also need...

Kontaktirajte nas

Obratite nam se za podršku telefonom ili e-poštom

Service & Repair

Book a service, send a product for repair, or find out more about our service and repair process

Recycling

Learn more about Canon's Cartridge Recycling Programme

Canon račun

Registrirajte proizvod i upravljajte svojim Canon računom