Članak

Zašto je personalizirana ispisana komunikacija vaše tajno oružje za privlačenje klijenata u „novom normalnom“

Učinite ispisane medije svojim tajnim oružjem za uspjeh

2020. radikalno su se promijenile prilike za komunikaciju tvrtki s njihovim klijentima. Mnogi od nas mnogo manje vremena provode u uredu, čime se smanjuje broj sastanaka uživo i povećava vrijeme provedeno na mreži – radeći, ali i komunicirajući s prijateljima i kupujući. Zapravo, vrijeme provedeno na digitalnim medijima postojano se povećavalo, dosegnuvši 7,5 sati dnevno ove godine1.

Budući da tako velik postotak vremena provodimo na digitalnim kanalima, postaje sve izazovnije doprijeti do klijenata. Prema istraživanju, ciljna tržišta pokazuju znakove digitalnog zasićenja, što je dokazano naglim porastom tehnologije blokiranja reklama.2. Time se ponovo naglašava važnost alternativnih komunikacija, primjerice ispisa, kao načina za privlačenje klijenata u „novom normalnom“.

Učinite ispisane medije svojim tajnim oružjem za uspjeh

Digitalno zasićenje i nepovjerenje prema medijima

Nedavna istraživanja pokazala su da je u protekle dvije godine 95 % korisnika raznih oblika komunikacije prešlo u digitalno područje3. Na prvi pogled to ima smisla – osim što se smanjuju troškovi (tiskani mediji skuplji su od digitalnih), prodavači žele biti tamo gdje njihovi klijenti provode vrijeme. 2020. to je, više nego ikad prije, na internetu. Međutim, daljnja istraživanja pokazala su i da postaje sve teže učinkovito prodavati putem digitalnih medijskih kanala, a čini se da je riječ o povjerenju. Tvrtka za medijsko savjetovanje Kantar izvijestila je da je oglašavanje na web-stranicama, naročito putem društvenih kanala, bilo prodavačima dostupan medij kojemu se najmanje vjerovalo. Najviše se vjerovalo ispisu. 4

Privlačenje pozornosti ispisom

Povijesno gledano, ispisi su se pokazali kao učinkovit način povezivanja s klijentima, a taj se utjecaj nastavlja čak i u vrijeme kad se čini da se vrijeme zadržavanja pozornosti skraćuje. Nekih 65 % korisnika kaže da će vjerojatno posvetiti punu pozornost ispisu izravne pošte5, što je znatan udio koji je teško zanemariti. Dakle, iako ispisivanje može iziskivati veće početno ulaganje, veća je vjerojatnost da će ispisanu komunikaciju klijenti pročitati i da će joj vjerovati – što povrat ulaganja čini većim od onoga za digitalne strategije.

Zašto je kvaliteta važna kad je riječ o ispisu

Kad je riječ o ispisu, kvaliteta je doista važna. Studija o učinku kvalitete ispisa zabilježila je povećanje pozitivnih osjećaja i veću vjerojatnost za odabir brenda kad se upotrebljava bolji papir6, što pokazuje da to zapravo može utjecati na percepciju brenda. Zato svoje uređaje uvijek dizajniramo imajući na umu kvalitetu. Na primjer, naša najnovija serija imagePRESS C170 može obrađivati širok raspon medija i formata papira, što je čini savršenim za zadovoljavanje potreba modernog radnog okruženja, od postera, preko sjajnih brošura do materijala za prodajna mjesta. Uređaji su brzi i precizni, jednostavni za upotrebu s mnogo automatiziranih funkcija, robusni i pouzdani za cjelodnevnu upotrebu u uredu ili studiju s mnogo posla.

Jedan od izazova s kojima se klijenti suočavaju u razmatranju kreativne strategije za komunikaciju ispisom je odlučivanje o tome kako ih proizvesti. Proizvodnja može značiti ulaganje u angažiranje vanjskih resursa ili kupnju specijaliziranog uređaja uz postojeći uredski model. Međutim, svestranost sustava sljedeće generacije kao što je imagePRESS C170 organizacijama omogućuje kombiniranje tradicionalnih potreba ispisa s mogućnošću raznovrsnijeg vrlo kvalitetnog ispisivanja unutar tvrtke.

Oblici komunikacije s klijentima, kao što su izravna pošta, brošure i katalozi, pa čak i pozivnice i kratkotrajna ambalaža, mogu se proizvesti na lokaciji uz visoku razinu preciznosti boja i dorade. Osim što povećava kontrolu kvalitete, rokova i sigurnosti, to tvrtkama daje veću kreativnu slobodu.

Personalizirano iskustvo daje dodatnu vrijednost

Izrađivanje vrlo kvalitetnih ispisanih komunikacija povećava vrijednost održavanjem poruka relevantnima i privlačnima, čime se poboljšava doživljaj korisnika. Realizacija tih kampanja unutar tvrtke osigurava i veću kontrolu nad personalizacijom. Digitalni pisači i softver koji imaju snagu tehnologije varijabilnih podataka omogućuju korisnicima proizvodnju kratkih serija nevjerojatno ciljanih i individualiziranih materijala. Primjene koje obuhvaćaju kataloge, pozivnice i marketinški materijal mogu biti usmjerene na određene klijente, uz personalizaciju njihovim imenima i drugim informacijama.

Ispisana komunikacija ima fizičke atribute koje digitalna nema: ljudi mogu ispis vidjeti, dodirnuti i omirisati – osjetilna iskustva dodatno privlače. U kombinaciji s povjerenjem koje korisnici još uvijek imaju u ispis, kvalitetna ispisana komunikacija za klijente organizacijama pruža dragocjenu priliku za pozitivno privlačenje, uvjeravanje i poticanje lojalnosti klijenata. Pružanje kreativnog, personaliziranog ispisa ranije bi podrazumijevalo kupnju dodatnog specijaliziranog uređaja, ali današnji svestrani uređaji mogu zadovoljiti vaše potrebe za funkcijama uredskog uređaja, u kombinaciji s mogućnošću pružanja novih, profesionalnih formata.

  1. https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/
  2. https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Images/infographics/technologymediatelecommunications/gx-deloitte-tmt-2018-adblocking-media-report.pdf
  3. Canonovo informativno izvješće o stanju 2020. „Stvaranje vrijednosti za klijente“
  4. https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/dimension-2020-winning-consumer-trust-in-the-age-of-covid-19/
  5. https://www.marketreach.co.uk/resources/mail-made-easy
  6. Sappi and Eagleman, D. (2015) A Communicators Guide to the Neuroscience of Touch, str. 28-29

Povezani proizvodi i usluge

Istražite više

  • ČLANAK

    Vodič za imageRUNNER ADVANCE DX C5800 tvrtke Canon

    Sve što trebate znati o pametnom višefunkcijskom pisaču imageRUNNER ADVANCE DX tvrtke Canon.

    26 Jan 2021

  • Članak

    Iznimna kvaliteta, bez kompromisa

    Pomoći će vam zadiviti klijente bez velikih troškova.

    20 Jan 2021

  • ČLANAK

    Digitalna transformacija hibridnog radnog mjesta s pomoću ispisa

    Transformacija ispisa radi zadovoljavanja potreba hibridnog radnog mjesta.

    20 Jan 2021

  • Niste sigurni koje proizvode treba vaša tvrtka?