European Warranty System tvrtke Canon
EWS se sastoji od dvije ponude usluga, a ponuda koja je dostupna vama ovisi o vašoj lokaciji i vrsti kupljenog proizvoda. Za većinu proizvoda široke potrošnje tvrtke Canon nudimo uslugu vraćanja neispravnog proizvoda. U slučaju kvara u radu uređaja tvrtke Canon u sklopu jamstvenog razdoblja, potrebno ga je vratiti u službeni servis tvrtke Canon u kojem će ga besplatno popraviti ovlašteni tehničari tvrtke Canon. Nakon servisa, uređaj ćemo vam vratiti.
Za određene laserske i tintne uređaje (samo u određenim državama) nudimo uslugu servisiranja na licu mjesta. Popis uređaja za koje nudimo takvu uslugu potražite u uvjetima i odredbama za pružanje jamstva na licu mjesta u nastavku.
U slučaju kvara u radu uređaja u sklopu jamstvenog razdoblja, jamstvo na licu mjesta realizirat ćemo na sljedeći način:
-
Servisiranje na licu mjesta (od strane tehničara)
-
Zamjena na licu mjesta (putem kurirske službe)
Ako u nastavku nisu navedeni uvjeti i odredbe za pružanje jamstva na licu mjesta, to znači kako ta usluga nije dostupna u vašoj državi. U tom slučaju na raspolaganju imate samo jamstvo koje ostvarujete vraćanjem neispravnog proizvoda.