European Warranty System tvrtke Canon – informacije

U slučaju da dođe do kvara proizvoda tvrtke Canon, naše klijente pokriva European Warranty System (EWS) tvrtke Canon koji obuhvaća besplatno rješavanje kvara tijekom ograničenog vremenskog razdoblja nakon kupnje (odredbe i uvjeti vrijede).

European Warranty System tvrtke Canon

EWS se sastoji od dvije ponude usluga, a ponuda koja je dostupna vama ovisi o vašoj lokaciji i vrsti kupljenog proizvoda. Za većinu proizvoda široke potrošnje tvrtke Canon nudimo uslugu vraćanja neispravnog proizvoda. U slučaju kvara u radu uređaja tvrtke Canon u sklopu jamstvenog razdoblja, potrebno ga je vratiti u službeni servis tvrtke Canon u kojem će ga besplatno popraviti ovlašteni tehničari tvrtke Canon. Nakon servisa, uređaj ćemo vam vratiti.


Za određene laserske i tintne uređaje (samo u određenim državama) nudimo uslugu servisiranja na licu mjesta. Popis uređaja za koje nudimo takvu uslugu potražite u uvjetima i odredbama za pružanje jamstva na licu mjesta u nastavku.

U slučaju kvara u radu uređaja u sklopu jamstvenog razdoblja, jamstvo na licu mjesta realizirat ćemo na sljedeći način:

  • Servisiranje na licu mjesta (od strane tehničara)

  • Zamjena na licu mjesta (putem kurirske službe)

Ako u nastavku nisu navedeni uvjeti i odredbe za pružanje jamstva na licu mjesta, to znači kako ta usluga nije dostupna u vašoj državi. U tom slučaju na raspolaganju imate samo jamstvo koje ostvarujete vraćanjem neispravnog proizvoda.

Odredbe i uvjeti

Ako želite pregledati pune odredbe i uvjete svih vrsta jamstava, pročitajte relevantnu jamstvenu ponudu u nastavku.

Vraćanje proizvoda u sklopu europskog jamstvenog sustava (EWS)

Europski jamstveni sustav (EWS) za proizvode za snimanje


Canon i članice europskog jamstvenog sustava jamče da će hardver ovog proizvoda biti u dobrom radnom stanju tijekom jamstvenog razdoblja. U slučaju da se unutar jamstvenog razdoblja utvrdi da je hardver neispravan, besplatna usluga popravka hardvera bit će dostupna u ovlaštenim servisnim centrima tvrtke Canon u državama članicama europskog jamstvenog sustava.


Ovo jamstvo za vraćanje proizvoda odnosi se na proizvode tvrtke Canon namijenjene prodaji i kupljene unutar Europskog gospodarskog prostora („EEA“) te Švicarske i Ujedinjenog Kraljevstva.


Besplatna usluga u sklopu europskog jamstvenog sustava može se dobiti samo uz predočenje ovog jamstvenog lista zajedno s originalnim računom koji je kupcu izdan u maloprodajnoj prodavaonici te ako jamstveni list navodi (a) ime kupca, (b) naziv i adresu prodavaonice, (c) naziv i serijski broj modela (ako postoji) kupljenog proizvoda i (d) datum kupnje proizvoda. Canon zadržava pravo odbijanja jamstvenog servisa ako ti podaci nisu potpuni ili ako su uklonjeni/promijenjeni nakon originalne kupnje proizvoda od strane kupca od prodavatelja.


Canon može popraviti ili zamijeniti proizvode tvrtke Canon novim ili prerađenim dijelovima ili proizvodima koji su ekvivalentni novim radnim značajkama i pouzdanosti. Canon može i zamijeniti proizvode ekvivalentnim modelima u slučaju kad se originalni proizvod prestao proizvoditi. Prerađeni dijelovi ili proizvodi upotrebljavat će se samo ako je to dopušteno zakonom države u kojoj se primjenjuje jamstvo.

  • Ovo jamstvo vrijedi dvije godine od datuma kupnje od strane kupca, što se vidi iz gore spomenutih dokumenata.

    Serija PIXMA G: dvije godine ili 30 000 ispisa, ovisno o tome što se dogodi prije.

    PIXMA G550/650: dvije godine ili 10 000 ispisa, ovisno o tome što se dogodi prije.

  • Jamstveni servis dostupan je u servisnim centrima ovlaštenima od strane tvrtke Canon.

    Sve troškove sigurnog prijevoza proizvoda do i od servisnog centra tvrtke Canon snosi krajnji kupac. Ako je proizvod unesen u državu koju ne pokriva europski jamstveni sustav i koja ne prihvaća jamstveni list, proizvod se mora vratiti u državu u kojoj je kupljen kako bi se jamstvo moglo iskoristiti.

  • Sve pojedinosti o jamstvu koje se nudi u pojedinim državama zatražite od relevantne članice europskog jamstvenog sustava.

  • Canon i članice europskog jamstvenog sustava ne daju jamstvo za sljedeće:

    • Periodične provjere, održavanje i popravak ili zamjenu dijelova uslijed uobičajenog habanja i trošenja.
    • Potrošni materijal.
    • Bilo koji softver.
    • Dijelovi podložni trošenju (npr. videoglave, optički dijelovi projektora, otpadni jastučići za tintu i valjci za navođenje), kao i potrošni materijal i dodatna oprema (npr. baterije i mediji za snimanje), uključujući, ali bez ograničenja na, vrpce, DVD-e, memorijsku karticu i odvojivi HDD koji se upotrebljava s ovim proizvodom nisu pokriveni ovim jamstvom.
    • Kvarovi uzrokovani izmjenama koje su izvršene bez odobrenja tvrtke Canon.
    • Troškovi koje su generirali servisni centri tvrtke Canon za bilo kakve prilagodbe ili izmjene proizvoda nužne za zadovoljavanje tehničkih ili sigurnosnih standarda ili specifikacija određene države, ili bilo koje druge troškove podešavanja proizvoda nastale kao rezultat bilo kakvih specifikacija koje su se promijenile od isporuke proizvoda.
    • Oštećenje nastalo uslijed činjenice da proizvod nije sukladan standardima ili specifikacijama određene države koja nije država u kojoj je proizvod kupljen.

    Usluga servisa u sklopu jamstva isključuje se ako su oštećenja ili kvarovi uzrokovani na sljedeći način:

    • Nepravilna upotreba, prekomjerna upotreba, nepravilno rukovanje ili rad koji nije sukladan uputama u korisničkom ili operativnom priručniku i/ili relevantnoj korisničkoj dokumentaciji, uključujući, bez ograničenja na, neodgovarajuću pohranu, pad, pretjerane udare, korozije, prljavštinu, oštećenja nastala vodom ili pijeskom.
    • Popravci, izmjene ili čišćenje izvršeno u servisnom centru koji nije ovlastila tvrtka Canon.
    • Oštećenje izravno uzrokovano upotrebom rezervnih dijelova, softvera ili potrošnog materijala (kao što je tinta, papir, toner ili baterije) koji nije kompatibilan s proizvodom. Kompatibilnost s vašim specifičnim modelom proizvoda tvrtke Canon trebala bi biti navedena na pakiranju, ali je zajamčena kad se upotrebljavaju originalni rezervni dijelovi, softver ili potrošni materijal tvrtke Canon jer su testirani. Savjetujemo vam da prije upotrebe provjerite kompatibilnost.
    • Povezivanje proizvoda s opremom koju tvrtka Canon nije odobrila za povezivanje.
    • Neodgovarajuće pakiranje proizvoda prilikom njezinog vraćanja u ovlašteni servisni centar tvrtke Canon.
    • Nesreće, katastrofe ili bilo koji drugi uzrok izvan kontrole tvrtke Canon, uključujući, ali bez ograničenja, munje, vodu, požar, javne poremećaje i nepravilnu ventilaciju.

  • Usluga popravka može kasniti ako se izvršava izvan originalne države kupnje kad se radi o državi u kojoj se proizvod još ne prodaje ili se prodaje u dizajnu specifičnom za dotičnu državu. Sukladno tome, određeni rezervni dijelovi za proizvod možda nisu na zalihama u državi popravka.

    Kupac je dužan sigurnosno kopirati i spremiti sve softverske datoteke i programe prije popravka te ih vratiti nakon takvog popravka.

    Tvrtka Canon ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakva druga potraživanja, uključujući, ali bez ograničenja na, gubitak medija za snimanje, gubitak podataka itd., koja nisu izričito navedena u ovom jamstvu. Kad proizvod vraćate na servis u sklopu jamstva, vrlo ga pažljivo zapakirajte i osigurajte te priložite račun, jamstveni list, upute za popravak i (ako je primjenjivo) uzorak medija za snimanje na koji su spremljene slike koje je proizvod snimio. Ovo jamstvo ne utječe na prava potrošača koja im daju važeći zakoni, kao niti na prava potrošača u odnosu na prodavaonicu koja proizlaze iz kupoprodajnog ugovora. U nedostatku primjenjivog nacionalnog zakonodavstva ovo će jamstvo biti jedini i isključivi pravni lijek za potrošače, a tvrtka Canon, njezine podružnice i druge članice europskog jamstvenog sustava neće snositi odgovornost za bilo kakvu slučajnu ili posljedičnu štetu zbog kršenja bilo kojeg izričitog ili podrazumijevanog jamstva za ovaj proizvod.

Jamstvo na lokaciji (EWS)

Servisni plan u sklopu jamstva na lokaciji (laserski i tintni proizvodi)


Prikaz svih primjenjivih modela.


Hvala vam što ste kupili ovaj uredski proizvod tvrtke Canon. Ako trebate iskoristiti jamstvo na lokaciji za ovaj proizvod, primjenjuju se odredbe i uvjeti navedeni u nastavku. Vaše jamstvo na lokaciji vrijedi 2 godine od originalnog datuma kupnje novog uredskog proizvoda tvrtke Canon.

U sklopu ovog jamstva, imate pravo primati podršku tvrtke Canon na način opisan u nastavku. Imajte na umu da sve usluge koje se pružaju u sklopu jamstva na lokaciji podliježu ovdje navedenim odredbama i uvjetima. Imajte na umu da se ovo jamstvo na lokaciji primjenjuje uz bilo koje drugo jamstvo tvrtke Canon koje možete imati za proizvod i uz sva zakonska prava koja imate kao potrošač sukladno primjenjivim lokalnim propisima. Ovo jamstvo na lokaciji odnosi se na određene uredske proizvode tvrtke Canon namijenjene prodaji i kupljene unutar Europskog gospodarskog prostora („EEA“) te Švicarske i Ujedinjenog Kraljevstva.

Tvrtka Canon jamči da će hardver ovog proizvoda pravilno funkcionirati tijekom jamstvenog razdoblja. U slučaju da se unutar jamstvenog razdoblja utvrdi da je hardver neispravan, osigurat će se servis na lokaciji koju ste registrirali unutar Teritorija (kao što je definirano u nastavku).

Jamstvo na lokaciji može se besplatno dobiti samo uz predočenje originalnog dokaza kupnje koji navodi datum kupnje proizvoda. Canon može popraviti ili zamijeniti proizvode tvrtke Canon novim ili prerađenim dijelovima ili proizvodima koji su ekvivalentni novim radnim značajkama i pouzdanosti. Canon može i zamijeniti proizvode ekvivalentnim modelima u slučaju kad se originalni proizvod prestao proizvoditi. Prerađeni dijelovi ili proizvodi upotrebljavat će se samo ako je to dopušteno zakonom države u kojoj se primjenjuje jamstvo.

  • Jamstvo na lokaciji vrijedi 2 godine od datuma kupnje novog uredskog proizvoda tvrtke Canon, što se vidi iz dokaza kupnje.

  • Jamstveni servis na lokaciji dostupan je kontaktiranjem korisničke službe tvrtke Canon.

    Servis u sklopu jamstva na lokaciji bit će izvršen na jedan od sljedećih načina:

    • Popravak na lokaciji (tehničar)*, koji pokriva sve povezane troškove rada (uključujući vrijeme poziva, putovanja i popravka) i troškove svih servisnih dijelova

    • Zamjena na lokaciji (putem dostavljačke službe), kojom se pokrivaju troškovi zamjenskog proizvoda i svi povezani troškovi dostave.

    Metodu servisa određuje model, a kad kontaktirate korisničku službu tvrtke Canon, obavijestit će vas kako nastaviti

    *Usluge u sklopu ovog jamstva na lokaciji može izvršiti treća strana u ime tvrtke Canon, upotrebljavajući razumnu vještinu i brigu.

  • Canon ne jamči sljedeće:

    • Periodične provjere, održavanje i popravak ili zamjenski dijelovi potrebni uslijed uobičajenog habanja i trošenja.
    • Potrošni materijal i dodatna oprema, uključujući AC adapter.
    • Bilo koji softver.
    • Dijelovi podložni trošenju, kao i potrošni materijal i dodatna oprema.
    • Kvarovi uzrokovani izmjenama koje su izvršene bez odobrenja tvrtke Canon.
    • Troškovi koje je generirala tvrtka Canon za bilo kakve prilagodbe ili izmjene proizvoda nužne za zadovoljavanje tehničkih ili sigurnosnih standarda ili specifikacija određene države, ili bilo koje druge troškove podešavanja proizvoda nastale kao rezultat bilo kakvih specifikacija koje su se promijenile od isporuke proizvoda.
    • Oštećenje nastalo uslijed činjenice da proizvod nije sukladan standardima ili specifikacijama određene države koja nije država u kojoj je proizvod kupljen.

    Usluga u sklopu jamstva izuzima se ako su oštećenja ili kvarovi uzrokovani na sljedeći način:

    • Nepravilna upotreba proizvoda, nepravilno rukovanje njime ili rad koji nije sukladan uputama u korisničkom ili operativnom priručniku i/ili relevantnoj korisničkoj dokumentaciji, uključujući, bez ograničenja, neodgovarajuću pohranu, pad, pretjerane udare, korozije, prljavštinu, oštećenja nastala vodom ili pijeskom;
    • Popravci, izmjene ili čišćenje izvršeno u servisnom centru koji nije ovlastila tvrtka Canon;
    • Oštećenje izravno uzrokovano upotrebom rezervnih dijelova, softvera ili potrošnog materijala (kao što su tinta, papir, toner ili baterije, ispisne glave) koji nije kompatibilan s proizvodom. Kompatibilnost s vašim specifičnim modelom proizvoda tvrtke Canon trebala bi biti navedena na pakiranju, ali je zajamčena kad se upotrebljavaju originalni rezervni dijelovi, softver ili potrošni materijal tvrtke Canon jer su testirani. Savjetujemo vam da prije upotrebe provjerite kompatibilnost.
    • Povezivanje proizvoda s opremom koju tvrtka Canon nije odobrila za povezivanje.
    • Nesreće, katastrofe ili bilo koji drugi uzrok izvan kontrole tvrtke Canon, uključujući, ali bez ograničenja na, munje, vodu, požar, javne poremećaje i nepravilnu ventilaciju.

    Osim prethodno navedenog, jamstvo na lokaciji ne obuhvaća sljedeće:

    • Servisi i povezani servisni dijelovi potrebni zbog neispravne instalacije ili mrežne veze proizvoda ako tvrtka Canon nije bila odgovorna za instalaciju i mrežnu vezu proizvoda;
    • Rad potreban zbog bilo kakvog iskopčavanja i ponovnog povezivanja proizvoda, uključujući sve pripreme potrebne za siguran prijevoz, osim u slučaju kad to pružamo mi ili kad se izvršava u Naše ime;
    • Rad izvan našeg standardnog radnog vremena servisa, osim u slučaju kad servisni plan u sklopu jamstva na lokaciji navodi drukčije.

    Imajte na umu da je preduvjet za pružanje usluga na lokaciji od strane servisera/dostavljača to da se vaš proizvod nalazi unutar teritorija. Usluge na lokaciji mogu se pružati samo pod uvjetom da se serviseru/dostavljaču dodijeli pristup proizvodu i da se zatraži razumna podrška u vezi s tim.

    Ako proizvod namjeravate premjestiti s jedne adrese na drugu tijekom trajanja jamstva na lokaciji, morate obavijestiti tvrtku Canon o novoj adresi. To možete učiniti tako da pošaljete poruku e-pošte na navedenu adresu e-pošte za kontakt koja vrijedi za područje (adrese e-pošte nalaze se u kontaktnim podacima jamstva na lokaciji). Ako proizvod premjestite u drugu državu, provjerite je li država u koju premještate proizvod navedena u kontaktnim podacima jamstva na lokaciji kako biste provjerili nudi li tvrtka Canon jamstvo na lokaciji u toj državi.

  • Usluga popravka/zamjene može kasniti ako se izvršava izvan originalne države kupnje kad se radi o državi u kojoj se proizvod još ne prodaje ili se prodaje u dizajnu specifičnom za dotičnu državu. Sukladno tome, određeni rezervni dijelovi za proizvod možda nisu na zalihama u državi popravka. Kupac je dužan sigurnosno kopirati i spremiti sve softverske datoteke i programe prije popravka/zamjene te ih vratiti nakon takvog popravka/zamjene. Tvrtka Canon ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakva druga potraživanja, uključujući, ali bez ograničenja, gubitak medija za snimanje, gubitak podataka itd., koja nisu izričito navedena u ovom jamstvu. Ovo jamstvo ne utječe na prava potrošača koja im daju važeći zakoni, kao niti na prava potrošača u odnosu na prodavaonicu koja proizlaze iz kupoprodajnog ugovora. U nedostatku primjenjivog nacionalnog zakonodavstva ovo će jamstvo biti jedini i isključivi pravni lijek za potrošače, a tvrtka Canon i njezine podružnice neće snositi odgovornost za bilo kakvu slučajnu ili posljedičnu štetu zbog kršenja bilo kojeg izričitog ili podrazumijevanog jamstva za ovaj proizvod. Sve pojedinosti o jamstvu koje se nudi u pojedinim državama zatražite od korisničke službe tvrtke Canon.

    Podložno prethodno navedenome, slažete se da Canon nije odgovoran za bilo kakav dodatni posao, kao niti gubitak, troškove ili štetu uzrokovanu sljedećim:

    1. Niste pravilno upotrebljavali, pohranili ili rukovali proizvodom (uključujući to da niste osigurali odgovarajuće uvjete okruženja), ili niste poštovali nikakve upute ili preporuke za proizvod koje je dala tvrtka Canon ili koje se nalaze u bilo kojem priručniku za rukovanje ili bilo kojoj drugoj klauzuli jamstva na lokaciji;
    2. Niste instalirali ili održavali nikakvu korekciju pogrešaka, nadogradnju trenutačnog softvera niti nova izdanja koja je tvrtka Canon isporučila ili dala na raspolaganje drugim relevantnim neovisnim dobavljačima;
    3. Virusom (ili sličnim) u sustavu ili bilo kakvim kvarom ili zahtjevom bilo kojeg proizvoda koji ste povezali s proizvodom ili koji na neki drugi način negativno utječe na rad proizvoda;
    4. Vi ili netko drugi tko djeluje u vaše ime oštetio je ili izmijenio proizvod, ili priključio bilo koji drugi uređaj na proizvod ili ga njemu dodao, ili dodao svoje povezane sustave koji negativno utječu na rad proizvoda;

    Jamstvo na lokaciji uređuje se i tumači sukladno relevantnim zakonima države u kojoj se proizvod upotrebljava i u kojoj se pružaju usluge, a svi sporovi povezani s jamstvom na lokaciji u isključivoj su nadležnosti odgovarajućih nadležnih sudova.

Posljednje ažuriranje: 1. siječnja 2022.

Jamstvo u sklopu europskog jamstvenog sustava (EWS) – pregled i česta pitanja

  • Općenito, Canon nudi EWS za proizvode kupljene u sljedećim državama:

    Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Hrvatska, Irska, Island, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Malta, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Republika Češka, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo.

    Pregledajte pune Odredbe i uvjete ovog jamstva.

  • Općenito, ne postoji zakonska obveza da korisnici registriraju proizvod kod tvrtke Canon u svrhu EWS jamstva. Registriranje proizvoda kod tvrtke Canon putem Canon ID-a omogućit će nam slanje ciljanih promotivnih materijala i ažuriranja za vaše proizvode. Neka povremena promotivna jamstva mogu zahtijevati registraciju kod tvrtke Canon, ali posebne Odredbe i uvjeti promocije navest će to, ako je primjenjivo.

  • Za države u kojima je primjenjiv europski jamstveni sustav (EWS), svako će pakiranje proizvoda u pravilu sadržavati jamstveni list za EWS. Izgledat će slično sljedećemu: 

  • Nije nužno vratiti nikakvu dokumentaciju tvrtki Canon kako biste se registrirali za europski jamstveni sustav (EWS). Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi.

  • Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS-a, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za predmetni proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi. Promotivne jamstvene ponude mogu navoditi i dodatne zahtjeve, pa stoga pregledajte posebne Odredbe i uvjete bilo kakvih promotivnih ponuda (ako je to primjenjivo).

  • Općenito, ne postoji zakonska obveza da korisnici registriraju proizvod kod tvrtke Canon u svrhu EWS jamstva. Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Ovaj dokaz o kupnji (uključujući originalni datum kupnje) vrijedi i za proizvode primljene kao dar.

  • Općenito, proizvodi tvrtke Canon nude 24-mjesečno EWS jamstvo. Iznimke se mogu primjenjivati i primjenjuju se, a često trgovci nude vlastite promocije produženja jamstva. Ako niste sigurni, pogledajte odjeljak o jamstvu na web-mjestu podrške tvrtke Canon u odgovarajućoj državi ili se obratite distributeru (u slučaju produženja jamstva koje nudi distributer).

  • Pojedinosti o specifičnom jamstvu koje se nudi po proizvodu obično se nalaze u pakiranju proizvoda. Općenito, proizvodi će biti pokriveni jamstvom koje vrijedi za njihovu specifičnu prodajnu regiju, a krajnji će kupci morati vratiti proizvode u odgovarajuću regiju kako bi mogli zatražiti popravak u sklopu jamstva. Tvrtka Canon općenito ne nudi globalno jamstvo, osim u slučaju kad je to izričito navedeno za određene proizvode/regije.

  • Da, proizvodi tvrtke Canon pokriveni su europskim jamstvenim sustavom (EWS) bez obzira na to tko je stvarni vlasnik proizvoda. Međutim, datum početka i završetka jamstva primjenjivat će se na izvorni datum kupnje, a ne na datum sljedeće prodaje. Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi.

  • Tehnički, jamstva tvrtke Canon vrijede samo u regiji u kojoj je proizvod prodan i za koji su u pakiranju priloženi posebni detalji jamstva. Tvrtka Canon općenito ne nudi globalno jamstvo, osim u slučaju kad je to izričito navedeno za određene proizvode/regije. Klijentima tvrtke Canon uvijek savjetujemo da se obrate lokalnim predstavnicima tvrtke Canon kako bi vidjeli koja im je pomoć dostupna. U nekim slučajevima možda ćete morati platiti za sve primjenjive popravke i zatim pokušati zatražiti povrat od tvrtke Canon (to se odnosi samo ako je popravak kvara pokriven odredbama EWS-a – na primjer, izuzeta je zlouporaba od strane korisnika) kad se vratite u područje europskog jamstvenog sustava (EWS). Kao podršku svom potraživanju, savjetujemo da sačuvate odgovarajuću dokumentaciju o troškovima nastalima zbog popravaka.


Država Podaci za kontakt korisničke službe
Austrija Canon Austria
Belgija Canon Belgium (nizozemski)
Canon Belgium (francuski)
Bugarska Canon Bulgaria
Cipar Canon Cyprus
Republika Češka Canon Czech
Danska Canon Denmark
Estonija Canon Estonia
Finska Canon Finland
Francuska Canon France
Njemačka Canon Germany
Grčka Canon Greece
Mađarska Canon Hungary
Island +354 533 34 11

Beco
Irska Canon Ireland
Italija Canon Italy
Latvija Canon Latvia
Litva Canon Lithuania
Luksemburg Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norveška Canon Norway
Poljska Canon Poland
Portugal Canon Portugal
Rumunjska Canon Romania
Slovačka Canon Slovakia
Slovenija Canon Slovenia
Španjolska Canon Spain
Švedska Canon Sweden
Švicarska Canon Switzerland (francuski)
Canon Switzerland (njemački)
Nizozemska Canon Netherlands
Ujedinjeno Kraljevstvo Canon UK

Modeli na koje se primjenjuje Canonovo jamstvo na lokaciji

Imajte na umu da ako vaš proizvod nije naveden na popisu u nastavku, to znači da za njega nije dostupno jamstvo na lokaciji, već samo jamstvo za vraćanje proizvoda.


Države članice europskog jamstvenog sustava (EWS) koje pružaju Canonovo jamstvo na lokaciji:


Austrija Belgija Republika Češka Danska Finska
Francuska Njemačka Mađarska Irska Italija
Luksemburg Nizozemska Norveška Poljska Portugal
Švicarska Slovačka Španjolska Švedska Ujedinjeno Kraljevstvo

 

Odaberite asortiman proizvoda u nastavku kako biste prešli na primjenjive modele


MAXIFY
Jednofunkcijski pisač i-SENSYS
Višefunkcijski pisač i-SENSYS
Faks-uređaj i-SENSYS
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Zamjena na lokaciji

Pisač MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Popravak na lokaciji


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

Faks-uređaj i-SENSYS  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Jednofunkcijski pisač i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Višefunkcijski pisač i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Preporučujemo da kod lokalnih kontakata provjerite točne jamstvene uvjete za svoj model jer možda vrijede lokalna ograničenja.

You might also need...

Kontaktirajte nas

Obratite nam se za podršku telefonom ili e-poštom

Service & Repair

Book a service, send a product for repair, or find out more about our service and repair process

Recycling

Learn more about Canon's Cartridge Recycling Programme

Canon račun

Registrirajte proizvod i upravljajte svojim Canon računom