Digitalni prostor za poštu

Ručna obrada pošte: dugotrajna i sklona pogreškama. Canonov digitalni prostor za poštu omogućuje automatsko snimanje, obradu i sigurno arhiviranje svih dolaznih poruka, bilo da se radi o papirnatima ili digitalnima. To znači brže i opsežnije dijeljenje informacija s više odjela i ljudi.

Brzo pošaljite dokumente onamo gdje trebaju biti

Pretvorite prostor za poštu u čvorište za pojednostavljene digitalne tijekove poslovnog procesa. Vaš tim može pristupiti dokumentima s bilo kojeg mjesta i surađivati na njima uz povećanje produktivnosti i smanjenje pogrešaka. To je moderno rješenje za poštu za hibridna radna okruženja koje pomaže u ubrzanju procesa te poboljšanju sukladnosti i kvalitete usluga za vaše dionike.

Ključne prednosti

Pogledajte kako digitalni prostor za poštu može transformirati vaše poslovanje.

Poboljšajte učinkovitost

Automatska obrada pošte smanjuje količinu otpada i ubrzava procese te oslobađa vrijeme zaposlenika za druge zadatke.

Bolje usluge za klijente

Brža obrada pošte rezultira odzivnijom uslugom za klijente, a digitalni tijekovi poslovnog procesa omogućuju veću personalizaciju.

Poboljšajte suradnju

Pristupajte dokumentima i dijelite ih u različitim timovima na različitim lokacijama te poboljšajte produktivnost u hibridnom radu ili globalnom poslovnom okruženju.

Osnažite sigurnost i sukladnost

Digitalno arhiviranje pošte jednostavan je i siguran način postupanja s povjerljivim informacijama, a podržava i jednostavnije revizije.

Pogledajte poslovni slučaj

Trebate dokazati učinkovitost Canonovog digitalnog prostora za poštu svojim internim dionicima? Ovaj vodič sadrži predviđanja povrata ulaganja, stvarne priče o uspjehu klijenata i još mnogo korisnih informacija, sve na jednom mjestu.

Analiza slučaja: DWF – činiti stvari na drukčiji način

Brzorastuća pravna tvrtka u tradicionalnom sektoru idealno je pozicionirana za transformaciju upravljanja dokumentima s pomoću nove tehnologije. Upravo je to i učinila tvrtka DWF i pritom uštedila 1 milijun GBP. Saznajte više u cijeloj analizi slučaja.

Pročitajte više

Istražite više

Tri nečujna uska grla u vašim operacijama (i kako ih popraviti)

Operativni timovi upoznati su s digitalnom transformacijom. Ali nakon svakog ulaganja u tehnologiju, skrivene neučinkovitosti mogu i dalje postojati. Pročitajte članak kako biste saznali više.

Vodič za transformaciju za operativne rukovoditelje

Omogućite svom operativnom timu da poveća produktivnost i potaknite učinkovitost u cijeloj organizaciji primjenom automatizacije poslovnih procesa.

Vodič financijskog rukovoditelja za upravljanje informacijama

Pogledajte kako timovi za financije i fakturiranje mogu poboljšati učinkovitost i sukladnost uz pametnije upravljanje informacijama.

Zašto su informacije žila kucavica svake organizacije – i kako ih možete iskoristiti

Saznajte što donositelji odluka u IT sektoru trebaju učiniti kako bi informacije bile praktičan izvor vrijednosti.

Budućnost poslovne automatizacije: iskorištavanje inteligentne obrade dokumenata

Infosource objašnjava zašto inteligentna obrada dokumenata može pomoći tvrtkama da automatiziraju tijekove poslovnog procesa, zaštite podatke i štede novac.

Canonov digitalni prostor za poštu koji omogućuje:

Therefore™

Therefore™ je softver za upravljanje dokumentima koji omogućuje upravljanje sadržajem za tvrtke i učinkovite tijekove poslovnog procesa s dokumentima.

IRIS Powerscan

IRISPowerscan™
Brzo rješenje za snimanje velike količine dokumenata koje povećava učinkovitost, od snimanja pa sve do integracije s poslovnim podacima.

Scan2X™

Scan2x™ rješenje je za pametno snimanje dokumenata koje svima pojednostavnjuje skeniranje.

Česta pitanja

Naša rješenja zadovoljavaju potrebe raznih industrija, uključujući financije, pravo, zdravstvenu skrb, državne institucije, proizvodnju, maloprodaju i još mnogo toga. Tvrtka Canon specijalizirana je za prilagodbu naših rješenja jedinstvenim zahtjevima klijenata radi poboljšanja sukladnosti, prihoda i pojednostavljivanja procesa.

Imamo stručnost za izradu potpuno prilagođenih rješenja kako bi bila osmišljena u skladu s vašim specifičnim radnim procesima, integracijama i poslovnim potrebama. Za razliku od generičkih softvera, osiguravamo da se naša rješenja savršeno podudaraju s vašim postojećim procesima, čime se smanjuju smetnje i maksimalno povećava učinkovitost.

Diljem područja EMEA nudimo izvrsnu stručnost u integriranju naših rješenja u razne proizvode trećih strana. Nije praktično ovdje navesti sve moguće integracije, ali to je svakako moguće kroz razgovor s našim timom stručnjaka.

Vremenski okvir ovisi o vašim specifičnim zahtjevima i opsegu promjene. Uvijek postoji mogućnost da počnete s malim pokaznim primjerom koji ćete nastaviti nadograđivati. Imamo iskustvo u realizaciji brzih projekata u nekoliko dana koji se mogu upotrijebiti kao dokaz višegodišnjih angažmana s klijentima u kojima rješavamo izazove za više odjela.

Da, pružamo znanje i obuku kao dio realizacije projekta, a nakon realizacije imat ćete posebne timove za podršku i svoj tim za upravljanje računima kako biste osigurali dugoročan uspjeh.

Nudimo rješenje temeljeno na oblaku i smješteno na lokaciji, što vam omogućuje da odaberete ono što najbolje odgovara potrebama IT infrastrukture vaše organizacije.

Trebate pomoć?

Razgovarajte s našim stručnjacima o stvaranju digitalnog prostora za poštu koje odgovara vašem poslovanju.