DM-hero1.jpg

MSP optimizira cijeli proces nabave s digitalnim inkjet pisačima i osigurava konkurentnost u budućnosti

MSP opslužuje svoje izravne marketinške klijente kroz definirani proces od tri koraka. Svi su pošiljke prethodno otisnute na njihovom uređaju za ofsetni tisak s ulaganjem listova. Otisak se izvodi laserskim pisačima koji omogućavaju prilagodbu i individualizaciju. Nakon toga umeću se u omotnice koje su spremne za slanje. Godišnja količina otisnutog materijala iznosi približno 100 milijuna pošiljaka koje se proizvode radom u tri smjene. Markus Stricker, glavni direktor, objašnjava: “Bili smo suočeni s tržištem na kojem je naša konkurentnost došla u pitanje. Osjetili smo pritisak manjih tvrtki koje su se pojavile na tržištu nudeći digitalni tisak, kao i digitalni inkjet tisak u boji. Osim toga, iako je naš konvencionalni proizvodni proces optimiziran do krajnjih granica, teško smo postizali konkurentnost. Znali smo kako moramo napraviti promjene želimo li osigurati rast u budućnosti”.

DM-image1.jpg

"U MSP-u, naš je glavni cilj ispuniti zahtjeve svojih klijenata na najbolji mogući način. Spremni smo dati sve za zadovoljstvo naših kupaca. Smatramo kako nam prijelaz na digitalni inkjet tisak omogućava pružanje inovacija koje naša tržišta očekuju danas i ubuduće. Canon se od samog početka pokazao kao sjajan partner u donošenju odluka za našu buduću strategiju i implementaciju odgovarajućih rješenja. S tvrtkom Canon kao partnerom osjećamo se spremnijima za budućnost."

Markus Stricker