ipack-hero1

i-Pack i Canon preuzimaju potpunu kontrolu nad produkcijom

ipack-logo

Tvrtka i-Pack, sa sjedištem u norveškom gradu Sarpsborgu, uvijek se isticala vrhunskim grafičkim i ambalažnim rješenjima za POS tržište. Radeći pod raznim nazivima i vlasnicima otkad je osnovana 1997. godine, tvrtka iz Sarpsborga u Norveškoj surađivala je s brojnim vodećim tvrtkama za proizvodnju ambalaže u Skandinaviji i na drugim europskim tržištima.

Međutim, 2013. godine njezin osnivač, Atle Andreassen, zaključio je da tvrtka ne ispunjava svoj potencijal. "Izgubili smo svoj identitet", komentirao je Andreassen. Andreassenu se nije sviđalo što funkcioniraju kao lokalna prodajna organizacija krovne tvrtke, zbog čega ju je uspješno otkupio i vratio njezinim korijenima. Pod novim nazivom, i-Pack AS, nova strategija specijalista bila je orijentirati se na nabavu i, što je još važnije, proizvodnju kvalitetnih materijala za prodajna mjesta i specijalnu ambalažu. Dugoročni cilj bio je postati najbolji u branši.

"Zahvaljujući podrški i tehnologiji tvrtke Canon na putu smo ostvarenja svojih poslovnih ciljeva."

Atle Andreassen, osnivač

Rezultati

Brža dostava za prijedloge podnesene u zadnji čas – od jednog do tri tjedna

Brža dostava za prijedloge podnesene u zadnji čas – od jednog do tri tjedna

Povećanje mjesečnih naklada za 300%

Povećanje mjesečnih naklada za 300%

Ciljani rast naklada za 25% do kraja 2015. i dodatnih 15% u 2016.

Ciljani rast naklada za 25% do kraja 2015. i dodatnih 15% u 2016.

Naglasak na uspostavi novog odjela i-Pack Digital uz dodatni razvoj odjela i-Pack Plast za obradu drveta, plastike i čelika te odjela i-Pack Design & Communication za dizajn originalnih kampanja

Naglasak na uspostavi novog odjela i-Pack Digital uz dodatni razvoj odjela i-Pack Plast za obradu drveta, plastike i čelika te odjela i-Pack Design & Communication za dizajn originalnih kampanja

ipack-objective

Cilj

Proširivanje poslovanja i preuzimanje vodeće uloge na tržištu rješenja za prodajna mjesta

Izazovi

• Poteškoće u ispunjavanju zahtjeva klijenata za ispunjenje kratkih rokova u kampanjama za prodajna mjesta koje su često reaktivne

• Izostanak kontrole kvalitete tiska, što utječe na kvalitetu krajnjeg proizvoda

• Angažiranjem vanjskih resursa za zadatke tiska s kratkim rokovima stvorena je komplicirana proizvodna linija

• Ograničen i skup proces izrade prototipova

• Nedostatak sposobnosti za razvoj novih primjena za poticanje rasta poslovanja

Pristup

Tvrtka Canon analizirala je poslovnu strategiju i najbolja rješenja kroz koja će klijentima omogućiti dodavanje tiska u ponudu usluga

• Tvrtku Canon i tehnologiju Arizona preporučio je novi poslovni partner za novi digitalni odjel

• Tvrtka Canon pozvala je tvrtku na predstavljanje uređaja iz serije Arizona 6000 u Vancouveru

• Demonstracija produktivnosti i svestranosti na širokom asortimanu medija u primjenama kao što su pakiranja malih naklada, tisak signalizacije i komercijalni tisak

• Tvrtka Canon podržava instaliranje i integraciju s postojećom linijom za doradu

ipack-spare