S uredima u preko 17 država, Borealis ovisi o svojim globalnim IT dobavljačima i njihovoj brzoj reakciji u rješavanju problema. U tom cilju neophodno je imati jednog globalnog davatelja usluga ispisa i centralnu kontakt-osobu koja će upravljati uslugom u svim državama.
Nakon pažljivog proučavanja tržišta Borealis se obratio tvrtki Canon. 1165 uređaja u 17 država zamijenili smo s 1000 uređaja u roku od samo osam mjeseci. Promjena je bila bezbolna za sve korisnike uređaja, a konačnim rješenjem povećali smo sigurnost dokumenata, ali i uštedjeli novac za Borealis s obzirom na smanjenu potrebu održavanja i podrške zahvaljujući visokoj razini standardizacije.
"U ovom projektu mogao sam uočiti tri ključne stvari", rekao je Jacky Cillen. "Prije svega, Canon je uistinu svjetsko ime. Drugo, s obzirom na rokove, proračun i postignutu razinu standardizacije, cijeli je projekt iznimno uspješno proveden. Naposljetku, a to mi je osobno i najvažnije, Canon nakon provedbe projekta pruža kontinuiranu podršku koja ja jednako pouzdana kao i tijekom implementacije. Dobivamo najbolju moguću podršku na globalnoj razini, a upravo to je ono što očekujemo od svog tehnološkog partnera.
"Naš je cilj bio postići jednostavan prijelaz na standardizirano okruženje za ispis koje je istovremeno i potpuno umreženo. Motivirala nas je želja za pružanje centralizirane podrške našim korisnicima, kao i ostvarivanje ušteda po pitanju održavanja i podrške."
Jacky Cillen, voditelj tima za informacijske tehnologije i sustave (IT&S)
Pritisnite veze u nastavku kako biste pročitali više o proizvodima i uslugama koje koriste.