Beck-Jørgensen znao je točno što želi: kompaktnu, brzu i pouzdanu tehnologiju digitalnog ispisa koja će tvrtki omogućiti implementaciju čitavog procesa ispisa, uz istovremeno povećanje automatizacije radnih procesa. Puno je govorio o izboru dobavljača, odlučan pronaći partnera koji će njegovoj viziji biti predan u jednakoj mjeri kao i on sam. Na kraju je izbor pao na Canon.
Cijeli proces proizvodnje korisničkih priručnika, uključujući i prodaju i marketing za zaposlenike tvrtke Alfa Laval
Veća produktivnost zahvaljujući upotrebi daljinskog pristupa
Minimalni zastoji u radu i trenutačno servisiranje
Manji broj pritisaka po proizvodu (ušteda na pritiscima po proizvodu pokriva mjesečni najam)
Povećanje učinkovitosti i kvalitete ispisnog procesa unutar tvrtke Alfa Laval.
• Loš model ispisa – djelomično profesionalna, djelomično uredska tehnologija – nedostatak produktivnosti, pouzdanosti i kvalitete
• Česti zastoji u radu
• Nedostatna kontrola nad konačnim proizvodom
Nakon što su osjetili kako njihov trenutni dobavljač otisnutih materijala ne ispunjava njihove potrebe, u tvrtki Alfa Laval ostali su impresionirani predanošću u pristupu tima tvrtke Canon, koji je svoje nove klijente upoznao s tehnologijom imagePRESS C800, demonstrirajući kako se može uklopiti u njihovo poslovanje i kamo bi ih u budućnosti mogla odvesti. Voditelja odjela za ispis privukla je i funkcija daljinskog pristupa koja mu omogućava praćenje ispisa od kuće, za veću kontrolu, produktivnost i fleksibilnost.