Canon EMEA uredska analiza 2016. – Prihvaćanje digitalne transformacije

Prema najnovijem izvješću tvrtke Canon Europe, sve brži rast količine dokumenata i informacija pred tvrtke stavlja sve složenije izazove.

Kroz prikupljanje podataka putem kvantitativne internetske ankete kojom smo ispitali 1000 voditelja poslovanja iz tehnološkog sektora i krajnjih korisnika te prikupili 50 detaljnih intervjua subjekata iz ključnih država Srednje i Istočne Europe, Eurazije, Bliskog istoka i Afrike, neovisnim istraživanjem tržišta pokušali smo shvatiti u kojem smjeru evoluiraju vrijednost i utjecaj najnovijih tehnologija za rukovanje dokumentima u sklopu radnih postupaka.

Istraživanje je pokazalo kako su dokumenti i informacije i dalje ključni za rad svih tvrtki. To je naročito točno za tiskane dokumente: 57 % od ukupno ispitanih korisnika kaže kako danas ispisuju više no prije tri godine; 27 % smatra kako će za tri godine trošiti više na uređaje i softver za ispisivanje, kopiranje i skeniranje no danas. Preko polovice ispitanih (59 %) skenira više no prije tri godine, a 53 % svih dokumenata sada je digitalizirano.

Međutim, takva radikalna promjena u količini papira, digitalnih i virtualnih dokumenata pred tvrtke postavlja nekoliko izazova. Najveći izazov predstavljaju troškovi rukovanja i zaštite informacija. 79 % ispitanika slaže se kako tehnologija pruža sigurnije radno okruženje, a 23 % iznimno je zabrinuto zbog mogućnosti gubitka osjetljivih otisnutih dokumenata. Unatoč tome što tvrtke smatraju kako će više novca trošiti na ispis, skeniranje i kopiranje dokumenata – 42 % ispitanih i dalje nema strategiju upravljanja troškovima ispisa, a 9 % ne zna niti prate li se troškovi ispisa.

Tehnologija ima ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti poslovanja; sve veći rast digitalizacije važan je trend. Digitalni dokumenti i informacije potiču rast tvrtki, ali i predstavljaju neke sasvim nove izazove. Međutim, podaci iz izvješća otkrivaju kako mnogi još nisu u potpunosti upoznati sa svim načinima na koje mogu koristiti tehnologiju za naprednije rukovanje dokumentima i informacijama. To su područja s kojima se tvrtke moraju pozabaviti kako bi se uhvatile ukoštac s izazovom rukovanja informacijama.

Ključna otkrića

  • 53 % svih dokumenata koji se koriste u uredskim okruženjima je digitalizirano
  • 59 % uredskih djelatnika danas skenira više dokumenata no prije tri godine
  • 57 % uredskih djelatnika danas ispisuje više dokumenata no prije tri godine
  • 66 % voditelja poslovanja skeniranje dokumenata smatra presudnim ili vrlo važnim za svoje poslovanje
  • 78 % voditelja poslovanja ispis dokumenata smatra presudnim ili vrlo važnim za svoje poslovanje