Obrada faktura

Želite ubrzati obradu faktura do 50 % i istovremeno smanjiti pogreške ručne obrade?
Naše rješenje za obradu faktura automatizira cijeli radni proces za fakture, od primanja i potvrde do konačnog odobrenja, čime se procesi obrade faktura te potraživanja i naplate računa odvijaju brže i preciznije.

Preuzmite kontrolu nad protokom novca

Od povećanja usklađenosti do smanjenja operativnih troškova, Canonova obrada faktura poboljšava svako područje procesa potraživanja i naplate računa. Zahvaljujući ugrađenoj analitici i izvješćivanju, financijski rukovoditelji dobivaju uvide u stvarnom vremenu i veću kontrolu nad protokom novca, što im omogućuje informirane i pravovremene odluke.

Ključne prednosti

Pogledajte kako bi automatizirana obrada faktura mogla preobraziti vaše poslovanje.

Kontrolirajte svoj novac

Veća vidljivost očekivanih plaćanja pomaže u upravljanju protokom novca i potiče bolje informirane poslovne odluke.

Smanjite troškove potraživanja

Brža obrada faktura znači da ne trošite novac na kazne za zakašnjela plaćanja i istovremeno oslobađate resurse tima za potraživanja.

Povećajte produktivnost

Automatizirana obrada faktura povećava produktivnost uklanjanjem osoblja iz zadataka niske vrijednosti i eliminiranjem ljudskih pogrešaka.

Poboljšajte sukladnost

Digitalizirani postupak fakturiranja može se lako revidirati i pomaže tvrtkama da se pridržavaju propisa o unutarnjem upravljanju i računovodstvu.

Pogledajte poslovni slučaj

Od predviđanja povrata ulaganja do priča o uspjehu klijenata, pogledajte izvanredan interni poslovni slučaj Canonove obrade faktura u ovom vodiču.

Analiza slučaja: tvrtka Licht Loidl iskorištava prednosti digitalne obrade faktura

Tvrtka Licht Loidl suočila se s povećanjem broja faktura podijeljenih na četiri lokacije. Pronalaženje pojedinačnih faktura postalo je pravi izazov – stoga je tvrtka u suradnji s tvrtkom Canon promijenila način na koji obrađuje fakture.

snimka vanjskog dijela zgrade

Istražite više

Vodič financijskog rukovoditelja za upravljanje informacijama

Pogledajte kako timovi za financije i fakturiranje mogu poboljšati učinkovitost i usklađenost uz pametnije upravljanje informacijama.

Zatrpanost podacima: zašto financijski timovi trebaju razmisliti o upravljanju informacijama

Saznajte kako financijski timovi mogu postati agilniji i istovremeno povećati sukladnost i sigurnost podataka pametnijim upravljanjem informacijama.

Budućnost poslovne automatizacije: iskorištavanje inteligentne obrade dokumenata

Infosource objašnjava zašto inteligentna obrada dokumenata može pomoći tvrtkama da automatiziraju radne procese, zaštite podatke i štede novac.

Zašto su informacije žila kucavica svake organizacije – i kako ih možete iskoristiti

Saznajte što donositelji odluka u IT sektoru trebaju učiniti kako bi informacije bile praktičan izvor vrijednosti.

Canonova obrada faktura koju omogućuje:

Therefore™

Therefore™ je softver za upravljanje dokumentima koji omogućuje upravljanje sadržajem za tvrtke i učinkovite tijekove poslovnog procesa s dokumentima.

Therefore™ Smart Capture

Therefore™ Smart Capture upotrebljava umjetnu inteligenciju za identifikaciju i izdvajanje podataka iz faktura.

IRISXtract™

IRISXtract™ automatski klasificira vaše dokumente i izvlači ključne podatke.

Scan2X™

Scan2x™ rješenje je za pametno snimanje dokumenata koje svima pojednostavnjuje skeniranje.

Česta pitanja

Kojim industrijama pomažete sa svojim rješenjima? Tj. upravljanje ugovorima, obrada faktura i digitalni prostor za poštu

Naša rješenja zadovoljavaju potrebe raznih industrija, uključujući financije, pravo, zdravstvenu skrb, državne institucije, proizvodnju, maloprodaju i još mnogo toga. Tvrtka Canon specijalizirana je za prilagodbu naših rješenja jedinstvenim zahtjevima klijenata radi poboljšanja sukladnosti, prihoda i pojednostavljivanja procesa.

Koliko se vaša rješenja razlikuju od standardnih softvera?

Imamo stručnost za izradu potpuno prilagođenih rješenja kako bi bila osmišljena u skladu s vašim specifičnim radnim procesima, integracijama i poslovnim potrebama. Za razliku od generičkih softvera, osiguravamo da se naša rješenja savršeno podudaraju s vašim postojećim procesima, čime se smanjuju smetnje i maksimalno povećava učinkovitost.

Mogu li se vaša rješenja integrirati u naše postojeće sustave?

Diljem područja EMEA nudimo izvrsnu stručnost u integriranju naših rješenja u razne proizvode trećih strana. Nije praktično ovdje navesti sve moguće integracije, ali to je svakako moguće kroz razgovor s našim timom stručnjaka.

Koliko traje provedba?

Vremenski okvir ovisi o vašim specifičnim zahtjevima i opsegu promjene. Uvijek postoji mogućnost da počnete s malim pokaznim primjerom koji ćete nastaviti nadograđivati. Imamo iskustvo u realizaciji brzih projekata u nekoliko dana koji se mogu upotrijebiti kao dokaz višegodišnjih angažmana s klijentima u kojima rješavamo izazove za više odjela.

Pružate li obuku i kontinuiranu podršku?

Da, pružamo znanje i obuku kao dio realizacije projekta, a nakon realizacije imat ćete posebne timove za podršku i svoj tim za upravljanje računima kako biste osigurali dugoročan uspjeh.

Temelji li se vaše rješenje na oblaku ili je smješteno na našoj lokaciji?

Nudimo rješenje temeljeno na oblaku i smješteno na lokaciji, što vam omogućuje da odaberete ono što najbolje odgovara potrebama IT infrastrukture vaše organizacije.

Trebam pomoć?

Razgovarajte s nama o tome kako vam možemo pomoći da organizirate i ubrzate svoje financijske procese.