Upravljanje ugovorima

Kada se na vašem stolu nađe novi ugovor ili kritični dokument, ručno kopiranje pojedinosti o dobavljaču, kupcu ili novom zaposleniku oduzima vaše vrijeme koje biste mogli posvetiti zadacima više vrijednosti. Često može dovesti do opetovanih postupaka ispisivanja, potpisivanja, skeniranja i slanja dokumenta u svakoj fazi životnog ciklusa ugovora.
Uz naše rješenje za upravljanje ugovorima možete organizirati i automatizirati svaki korak životnog ciklusa ugovora. Održavajte neometano kretanje informacija kroz vašu tvrtku, olakšajte dohvaćanje dokumenata te poboljšajte sigurnost i usklađenost.
Pogledajte poslovni slučaj

Neka svi budu na istoj strani uz Canonovo upravljanje ugovorima

Pametan pristup upravljanju ugovorima pomaže vam da se prilagodite novim načinima rada i zaštitite osjetljive dokumente. Ostvarite vidljivost i kontrolu koje su vam potrebne za učinkovito pridobivanje i zadržavanje klijenata, dobavljača i dionika uz Canonovo upravljanje ugovorima.

Ključne prednosti

Saznajte kako naše rješenje za upravljanje ugovorima smanjuje ručne zadatke i povećava usklađenost.

Započnite automatizaciju postupka

Pređite s automatizacije jednostavnih zadataka potpisivanja na automatizaciju cijelog procesa rada s dokumentima, sve to uz besprijekornu digitalnu sljedivost.

Povećanje produktivnosti

Uklonite ručne zadatke za svoje timove i potrebu za slanjem tiskane verzije poštom i njezinom pohranom. Ugrađeni podsjetnici jamče da nikada nećete propustiti datume obnove.

Ostanite zaštićeni

Sigurnosni protokoli temeljeni na lancu blokova sprječavaju neovlašteno mijenjanje, a zaštićeni digitalni certifikati omogućuju usklađenost čak i s najstrožim propisima.

Poboljšajte kontrolu nad verzijom

Omogućite digitalni papirnati trag za svaki dokument kako biste pratili povratne informacije dionika i spriječili gubitak informacija.

Pristup s bilo kojeg mjesta

Osigurajte siguran pristup dokumentima za klijente i suradnike diljem svijeta i podržite hibridni rad i rad na daljinu.

Pogledajte poslovni slučaj

Preuzmite naš dokument o poslovnom slučaju za sve što vam je potrebno kako biste interno potaknuli ulaganje u upravljanje ugovorima tvrtke Canon, od predviđanja povrata ulaganja do stvarnih priča o uspjehu klijenata.

Istražite više

Vodič za digitalizaciju voditelja ljudskih resursa

Kako upotrebljavati upravljanje informacijama za poticanje učinkovitosti, sukladnosti i iskustva zaposlenika u ljudskim resursima.

Od papira do progresa: kako pametnije upravljanje informacijama o ljudskim resursima omogućuje strateški učinak

Kada pola stručnjaka za ljudske resurse prizna da je njihovo upravljanje informacijama osrednje ili loše, vrijeme je za promjenu. Pročitajte članak i saznajte kako.

Budućnost poslovne automatizacije: iskorištavanje inteligentne obrade dokumenata

Infosource objašnjava zašto inteligentna obrada dokumenata može pomoći tvrtkama da automatiziraju radne procese, zaštite podatke i štede novac.

Canonovo upravljanje ugovorima koje omogućuje:

Therefore™

Therefore™ je softver za upravljanje dokumentima koji omogućuje upravljanje sadržajem za tvrtke i učinkovite tijekove poslovnog procesa s dokumentima.

IRISPowerscan™

Brzo rješenje za snimanje velike količine dokumenata koje povećava učinkovitost, od snimanja pa sve do integracije s poslovnim podacima.

Scan2X™

Scan2x™ rješenje je za pametno snimanje dokumenata koje svima pojednostavnjuje skeniranje.

Česta pitanja

Naša rješenja zadovoljavaju potrebe raznih industrija, uključujući financije, pravo, zdravstvenu skrb, državne institucije, proizvodnju, maloprodaju i još mnogo toga. Specijalizirani smo za prilagodbu naših rješenja jedinstvenim zahtjevima klijenata radi poboljšanja sukladnosti, prihoda i pojednostavljivanja procesa.

Imamo stručnost za izradu potpuno prilagođenih rješenja kako bi bila osmišljena u skladu s vašim specifičnim tijekovima poslovnog procesa, integracijama i poslovnim potrebama. Za razliku od generičkih softvera, osiguravamo da se naša rješenja savršeno podudaraju s vašim postojećim procesima, čime se smanjuju smetnje i maksimalno povećava učinkovitost.

Diljem područja EMEA nudimo izvrsnu stručnost u integriranju naših rješenja u razne proizvode trećih strana. Popis integracija prevelik je da bismo ga ovdje naveli, ali naš tim stručnjaka rado će s vama razgovarati o mogućnostima.

Vremenski okvir ovisi o vašim specifičnim zahtjevima i opsegu promjene. Uvijek možete početi s malim pokaznim primjerom koji ćete nastaviti nadograđivati. Imamo iskustvo u realizaciji brzih projekata koji se mogu upotrijebiti kao dokaz u nekoliko dana, kao i višegodišnje angažmane s klijentima u kojima rješavamo izazove za više odjela.

Da, pružamo znanje i obuku kao dio realizacije projekta, a nakon realizacije imat ćete posebne timove za podršku i svoj tim za upravljanje računima kako biste osigurali dugoročan uspjeh.

Nudimo rješenje temeljeno na oblaku i smješteno na lokaciji, što vam omogućuje da odaberete ono što najbolje odgovara potrebama IT infrastrukture vaše organizacije.

Razgovarajte s nama o tome kako vam možemo pomoći da pojednostavite upravljanje ugovorima.