OBRATITE NAM SE
Razlikovanje od drugih
Tijekom zadnjih pola stoljeća švicarska tvrtka Rohner Spiller utvrdila je svoj položaj vodeće komercijalne tiskare. Zahvaljujući brzoj i vrlo kvalitetnoj sveobuhvatnoj usluzi ispisivanja, izgradila je bazu odanih klijenata na širokom rasponu tržišta, od arhitekata i grafičkih dizajnera do tvrtki male i srednje veličine te velikih tvrtki. Njezino potpuno optimizirano proizvodno okruženje, koje obuhvaća hardver za sve od ispisivanja i završne obrade uskog i širokog formata do skeniranja i laminiranja, opremljeno je da se može nositi s gotovo svim zadacima ispisivanja.
Međutim, kako ističe izvršni direktor tvrtke Remo Martin, sposobnost proizvodnje sama ne donosi nove poslove – nešto što je 2012. postalo od ključne važnosti: "Naša tvrtka dobro je poslovala i imali smo mnogo poslova od postojećih klijenata. No cijene su brzo padale pa nam je trebao način da održimo i povećamo prihode te osiguramo dugotrajnu stabilnost. Trebali su nam novi klijenti."
Tvrtka je razmatrala ulaganje u novu opremu za ispisivanje i završnu obradu, ali ta rješenja nisu nudila ciljnu prodajnu prednost: "Fokusirajući se na promjenu komunikacijskog okruženja, tražili smo način da klijentima pomognemo da se prilagode evoluirajućoj kulturi u kojoj su svi sve više koristili informacije iz različitih medija."
Iako su Martin i njegov tim bili svjesni prilika u internetskom marketingu i multimediji, prisjeća se da nisu imali potreban uvid ili znanje o tržištu: "Bili smo preplavljeni količinom dostupnih informacija i stoga smo tražili partnera koji bi mogao filtrirati količinu informacija, pojednostaviti tržište i voditi tvrtku kroz neistražen teritorij".
"Kao rezultat našeg partnerstva s tvrtkom Canon, multimedija je sada veliki dio naše ponude usluga."
Nakon opsežnog marketinškog istraživanja, koje je obuhvaćalo razgovor s vodećim dobavljačima multimedijskih rješenja na sajmu drupa 2012, tvrtka Rohner Spiller odlučila je uložiti u Canonov prijedlog, sa softverom DirectSmile. "Tijekom naših razgovora s Canonom dvije stvari, osim mogućnosti softvera, postale su vrlo jasne. Jedna je da tvrtka ima ogromno iskustvo na tržištu, a druga je da je spremna raditi s nama u svojstvu partnera i voditi nas kada to bude potrebno".
Vodstvo je došlo u obliku trodnevne obuke koju je organizirao Canon, a tijekom koje su Martin i njegov tim naučili osnove o multimediji i načinu osmišljavanja kampanja za klijente koristeći DirectSmile. "Ta neprocjenjiva obuka bila je nadopunjena temeljitim poslovnim razgovorima usredotočenima na to kako uslugu učiniti profitabilnom. S tvrtkom Canon radili smo na mnoštvu ideja pri čemu su obje strane predlagale novi poslovni model, a pokazali su nam i postojeće kampanje za klijente na kojima su radili. Pomogli su nam da definiramo smjer kojim želimo ići."
Taj novi smjer bio je važan. Uzevši u obzir snažnu prepoznatljivost robne marke Rohner Spiller kao davatelja usluga ispisivanja, odlučeno je da njihova nova multimedijska ponuda treba vlastiti tržišni identitet. Iako bi ta nova usluga u konačnici završavala u glavnom poslovanju, postavljena je kao zaseban odjel pod nazivom "Querfeld1". Nastao iz njemačkog izraza "kros", ovaj je naziv savršeno jasno prenio duh istraživanja u novom pothvatu tvrtke.
"Ne samo da smo proširili prijedlog klijenta za privlačenje novih klijenata i zadržavanje starih nego smo i povećali količine ispisivanja za 20 %."
Querfeld1 je danas uspješna robna marka koja je osnažila poslovanje tvrtke Rohner Spiller. Querfeld1 tim vode tri predana stručnjaka koja nude digitalne marketinške usluge kao što su marketing i slanje obavijesti s novostima putem e-pošte te dizajniranje web-stranica, a pružaju i podršku klijentima u njihovim marketinškim strategijama:
"Postojećim klijentima sviđaju se naše nove vještine na polju multimedije i marketinške automatizacije, kao i to što možemo povećati vrijednost njihovih kampanja. Možemo pojednostaviti i automatizirati njihove radne procese uz minimalnu ljudsku intervenciju te pretvoriti naše proizvode za ispisivanje u rješenja koja povećavaju prihode. Ne samo da smo unaprijedili svoj poslovni model i proširili prijedlog klijenta za privlačenje novih klijenata i zadržavanje starih nego smo i povećali količine ispisivanja za 20 %."
Osim tradicionalnih multimedijskih primjena, kao što je izravna pošta ugrađena u personalizirane odredišne web-stranice, tvrtka je razvila i sofisticirani mrežni alat za lokalne autoservise. Martin se prisjeća: "Naše prvo veliko rješenje bio je sustav pod nazivom CARS 2.0, mrežni alat za praćenje koji našim malim klijentima pomaže u prikupljanju detaljnih informacija o preferiranoj metodi komunikacije njihovih klijenata. Bilo putem telefona, SMS poruka, pošte ili e-pošte, alat im pomaže da komunikaciju učine učinkovitijom."
Martin zaključuje: "Imamo blizak odnos s tvrtkom Canon koja nam je pomogla da održimo svoje poslovanje. Tim tvrtke Canon uvijek je tu da nam pruži podršku i brzo odgovori na sve probleme. Kao rezultat našeg partnerstva, multimedija je sada veliki dio naše ponude usluga. Vratili smo uložena sredstva i predviđamo da ćemo povećati profitabilnost i daljnji razvoj".
"Imamo blizak odnos s tvrtkom Canon koja nam je pomogla da održimo svoje poslovanje."