Što je programatsko ispisivanje i zašto biste ga trebali upotrebljavati
Zahvaljujući mehanizmima kao što je programsko ispisivanje, tiskani marketinški materijali sada mogu pružati emocionalni utjecaj personaliziranog ispisivanja jednakom brzinom kao i digitalni marketing.
S obzirom na to da potrošači svakodnevno primaju stotine digitalnih oglasa i marketinških poruka e-pošte, robnim je markama sve teže istaknuti se i prodrijeti kroz „digitalnu buku”. Ispisani sadržaj u ovom slučaju može biti rješenje koje unosi značajne i pozitivne promjene u vašu višekanalnu marketinšku strategiju. Istraživanje koje je 2023. godine provela agencija JICMAIL pokazalo je da se prosječna izravna e-poruka pregledava 108 sekundi na mjesečnoj razini, a da se e-poruka koja potiče posjete web-mjestu oglašivača pregledava u prosjeku pet minuta po jednoj sesiji.1
Programatsko ispisivanje povezuje mrežni marketing s iznimno automatiziranim tijekovima poslovnog procesa digitalnog ispisivanja, pružajući mogućnosti marketinga personaliziranog ispisivanja zasnovanog na okidačima. A uz napredak na polju tehnologije digitalnog ispisivanja i automatiziranih produkcijskih tijekova poslovnog procesa ispisivanja putem interneta, programatsko ispisivanje može se integrirati u višekanalne marketinške kampanje, kombinirajući ciljane poruke poslane u stvarnom vremenu s utjecajem tiskanog materijala.
To znači da se, upotrebom postojećih podataka o kupcima od robnih marki i marketinških stručnjaka, sve što se može mrežno prilagoditi sada može i personalizirati u ispisu te isporučiti kupcima u roku od 48 sati. Zahvaljujući QR kodovima i kodovima za popust s mogućnošću praćenja, proširenoj stvarnosti i lokacijski fokusiranom marketingu, učinak tiskane kampanje sada se lako može izmjeriti.
Istraživanje tvrtke IPA2 pokazalo je da je tiskana pošta potaknula 25 % odraslih osoba na poduzimanje radnji, stoga je jasno da postoji snažan argument za uključivanje tiskanih materijala u marketinšku strategiju poslovanja. Ali kako marketinški stručnjaci mogu najbolje iskoristiti te komunikacije s dodanom vrijednošću i povećati svoj ROMI (povrat ulaganja u marketing)? Izradili smo ovaj primjer u obliku videozapisa kako bismo pokazali kako programatsko ispisivanje može biti jednostavno i učinkovito.