Snaga ispisivanja u višekanalnim marketinškim komunikacijama

Maksimalno povećajte ROMI uz programatsko ispisivanje.

Dokumenti: snaga ispisivanja u višekanalnim marketinškim komunikacijama

Što je programatsko ispisivanje i zašto biste ga trebali upotrebljavati

Zahvaljujući mehanizmima kao što je programsko ispisivanje, tiskani marketinški materijali sada mogu pružati emocionalni utjecaj personaliziranog ispisivanja jednakom brzinom kao i digitalni marketing.

S obzirom na to da potrošači svakodnevno primaju stotine digitalnih oglasa i marketinških poruka e-pošte, robnim je markama sve teže istaknuti se i prodrijeti kroz „digitalnu buku”. Ispisani sadržaj u ovom slučaju može biti rješenje koje unosi značajne i pozitivne promjene u vašu višekanalnu marketinšku strategiju. Istraživanje koje je 2023. godine provela agencija JICMAIL pokazalo je da se prosječna izravna e-poruka pregledava 108 sekundi na mjesečnoj razini, a da se e-poruka koja potiče posjete web-mjestu oglašivača pregledava u prosjeku pet minuta po jednoj sesiji.1

Programatsko ispisivanje povezuje mrežni marketing s iznimno automatiziranim tijekovima poslovnog procesa digitalnog ispisivanja, pružajući mogućnosti marketinga personaliziranog ispisivanja zasnovanog na okidačima. A uz napredak na polju tehnologije digitalnog ispisivanja i automatiziranih produkcijskih tijekova poslovnog procesa ispisivanja putem interneta, programatsko ispisivanje može se integrirati u višekanalne marketinške kampanje, kombinirajući ciljane poruke poslane u stvarnom vremenu s utjecajem tiskanog materijala.

To znači da se, upotrebom postojećih podataka o kupcima od robnih marki i marketinških stručnjaka, sve što se može mrežno prilagoditi sada može i personalizirati u ispisu te isporučiti kupcima u roku od 48 sati. Zahvaljujući QR kodovima i kodovima za popust s mogućnošću praćenja, proširenoj stvarnosti i lokacijski fokusiranom marketingu, učinak tiskane kampanje sada se lako može izmjeriti.

Istraživanje tvrtke IPA2 pokazalo je da je tiskana pošta potaknula 25 % odraslih osoba na poduzimanje radnji, stoga je jasno da postoji snažan argument za uključivanje tiskanih materijala u marketinšku strategiju poslovanja. Ali kako marketinški stručnjaci mogu najbolje iskoristiti te komunikacije s dodanom vrijednošću i povećati svoj ROMI (povrat ulaganja u marketing)? Izradili smo ovaj primjer u obliku videozapisa kako bismo pokazali kako programatsko ispisivanje može biti jednostavno i učinkovito.

Videozapis: koliko jednostavno i dojmljivo može biti programatsko ispisivanje

Implementacija programatskog ispisivanja

Programatsko ispisivanje marketinškim stručnjacima omogućuje osmišljavanje jedinstvenog korisničkog doživljaja i upotrebu različitih dodirnih točaka na putu klijenata u cilju aktivacije personaliziranih, ciljanih ispisanih marketinških materijala koji se mogu poslati u roku od 48 sati. To znači da davatelji usluga ispisivanja (PSP) mogu pomoći marketinškim stručnjacima da brzo dopru do klijenata i predstave im odgovarajući sadržaj u trenutku kad su najspremniji upoznati se s njime te tako maksimalno povećati povrat sredstava uloženih u marketing.

Uz nove poslovne modele zasnovane na ispisivanju na zahtjev i tijekove poslovnog procesa utemeljene na podacima, personalizirane marketinške kampanje ne moraju nužno snositi troškove pohrane jer možete ispisati točnu količinu potrebnih primjeraka i tako smanjiti troškove skladištenja i količinu neiskorištenih ispisanih materijala. Osim toga, današnji tijekovi poslovnog procesa mogu se potpuno automatizirati, čime se smanjuju troškovi rada te pogreške i naknadni otpad.

Kao što je prikazano na primjeru tvrtke Mirasphere, ispisivanje može djelovati u tandemu s digitalnim marketingom. Ispisivanje može biti vrlo brzo i vrlo učinkovito zahvaljujući najnovijim naprecima na polju tehnologije digitalnog ispisivanja i digitalnih tijekova poslovnog procesa, stoga je odabir odgovarajućeg pružatelja tehnologije od presudne važnosti.

„Trokut stručnosti” tvrtke Canon

Odgovarajući davatelj tehnoloških rješenja omogućit će vam pristup detaljnom znanju o tome što se događa na širem tržištu, od ideja za primjenu i izvršavanje do analitike podataka, tijekova radnog procesa i softverskih rješenja potrebnih za osmišljavanje tehnoloških rješenja za digitalno ispisivanje koja će odgovarati vašim potrebama.

U tvrtki Canon govorimo o „Trokutu stručnosti”. U jednom kutu nalazi se davatelj usluga ispisivanja, a u drugom kupac ispisanog materijala (u ovom slučaju marketinški stručnjaci), a u trećem smo kutu mi, davatelj tehnoloških rješenja. Naša je uloga okupiti davatelje usluga ispisivanja i kupce/marketinške stručnjake kako bismo prepoznali mogućnosti kao što je programatsko ispisivanje te izradili plan koji će im pomoći maksimalno iskoristiti te mogućnosti.

  1. Izvor: JICMAIL, The Time We Spend With Mail, 2023.
  2. Izvor: ©IPA, Touchpoints 2019: SuperHub Database, 2019.

Želite saznati kako možete iskoristiti prednosti programatskog ispisivanja? Razgovarajte s članom našeg tima.

Istražite više

1 / 1