Bilo da se radi o sjajnoj maloprodajnoj brošuri, letcima za otvaranje restorana ili informativnom posteru pružatelja usluga zdravstvene zaštite, ispis igra ogroman dio komunikacijskih strategija za brojne industrije. Zapravo, nedavna istraživanja pokazuju da maloprodaja, proizvodnja, zdravstvo i javni sektor troše 50 % svog komunikacijskog proračuna na tisak1, a ni drugi nisu daleko od toga.
No stvaranje dojmljivih tiskanih marketinških materijala može biti skupo, naročito zato što 95 % tvrtki potrebe ispisivanja prebacuje na specijalizirane davatelje usluga. To je obično zato što traže profesionalnu kvalitetu, a nemaju interne resurse kako bi je ostvarili.
Ne radi se samo o konačnim rezultatima; bez kvalificiranog dizajnerskog tima unutar tvrtke, često se odlučuju prepustiti cijeli proces specijaliziranoj tvrtki, od dizajna do proizvodnje. Iako angažiranje vanjskih resursa može osigurati ekonomiju razmjera, organizacije koje samo žele brzo do ad-hoc rezultata, mogu osjetiti frustracije zbog vremena i troškova proizvodnje.
Budući da su marketinški proračuni sve manji, organizacije su pod pritiskom smanjiti troškove; ipak, zahvaljujući novim rješenjima na tržištu kao što je PosterArtist, tvrtke neće morati pristajati na kompromis po pitanju ispisa. Organizacije s uređajem tvrtke Canon sada dobivaju bolje alate za dizajniranje i izradu marketinških materijala unutar tvrtke u situacijama kad njihovo prepuštanje tiskarama nije financijski isplativo.