Izvješće o uvidima: Istraživanje budućnosti ispisivanja
Istraživanje načina na koji trenutačna ponašanja potrošača, stavovi i tehnologije oblikuju buduće trendove te kako davatelji usluga ispisivanja mogu iskoristiti te spoznaje kako bi poboljšali trenutačno i buduće planiranje.
Upoznajte naše stručnjake
Benjamin Talin
Benjamin Talin osnivač je platforme MoreThanDigital, jedne od 15 najvećih poslovnih platformi na svijetu. Među Benjaminovim klijentima je Google, kao i 16 vlada i ministarstava diljem svijeta, a trenutačno je član tri komisije EU.
Murray Grubb
Murray Grubb ima više od 20 godina iskustva u transformaciji i digitalizaciji, uključujući širok raspon IT i komunikacijskih disciplina. Murray je savjetnik brojnih AI institucija i daje savjete za sve oblike tehnološke modernizacije, buduće tehnologije i transformacije.
Beate van Loo-Born
Beate van Loo-Born izvršna je direktorica na području financijskih usluga, podataka i financiranja klimatskih projekata s više od 20 godina iskustva u europskim, azijskim i američkim financijskim centrima. Posvećena stvaranju globalnog pozitivnog utjecaja na organizacije, ljude i planet, Beate svoju stručnost primjenjuje na održivost, financije i podatke radi pružanja strateških rješenja.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues crpi iz svog iskustva u upravljanju proizvodima kod vodećeg proizvođača digitalnih tiskarskih strojeva, gdje je radio na novim poslovnim inicijativama povezanima s budućnošću ispisivanja. U svojim nedavnim ulogama, Rafael je razvio platforme za e-trgovinu i rješenja utemeljena na umjetnoj inteligenciji, a trenutačno radi na budućoj strategiji za tvrtku potrošačke elektronike.
Izvješće o uvidima o budućnosti ispisivanja – pregled
Mathew Faulkner (Canon Europe) predstavlja futuriste s kojima surađujemo i teme koje istražujemo zajedno kako bismo pomogli u vođenju i informiranju o donošenju odluka sada i u budućnosti.
Istražite izvješće o budućnosti ispisivanja
Jednostavno unesite neke osnovne podatke za kontakt i taj ćemo sadržaj osigurati besplatno, bez dodatne obveze. Predani smo inspiriranju i podržavanju stalnih poslovnih i tehnoloških inovacija kroz digitalno ispisivanje.
Ključne teme
Jedinstvene prodajne prednosti (USP) u digitalnom svijetu
Kako se jedinstvene kvalitete i prednosti ispisivanja mogu, i trebaju, iskoristiti za generiranje novih prilika i izvora prihoda unatoč percipiranom nezaustavljivom prelasku na digitalnu komunikaciju.
Ispisivanje, identitet i status
Način na koji se tiskana komunikacija može povezati s potrošačima i zadovoljiti njihove potrebe za vrlo važnim i pouzdanim informacijama u kojima su fizički i digitalni svjetovi.
Važnost umjetne inteligencije
Uloga umjetne inteligencije sada i u budućnosti razmatra se objektivno, naročito kako može poboljšati monetizaciju podataka koje prikupljaju davatelji usluga ispisivanja, jer ispisivanje privlači pozornost i potiče ljudske veze.
Održivost
Važnost promicanja održivosti digitalnog ispisivanja te načina na koji najbolja ekološka razmatranja i najbolja praksa mogu organizacijama uštedjeti vrijeme i novac.
Partnerstvo, suradnja i podrška
Davatelji usluga ispisivanja i njihovi klijenti trebali bi se usredotočiti na suradnju radi postizanja uzajamne koristi, a Canon aktivno doprinosi cijelom vrijednosnom lancu s brojnim praktičnim inicijativama.