Bilo je nevjerojatno korisno biti okružen takvom stručnošću, tako brzo naučiti toliko toga o personaliziranom ispisivanju i imati priliku iskoristiti toliko energije i resursa kako bi kampanja bila uspješna.”
Dosadašnja saznanja
Iako proces još uvijek traje – kampanja započinje u lipnju – prednosti objedinjavanja svih tih različitih ideja, vještina i disciplina bile su jasne od samog početka. Ovo su tri lekcije naučene do sada:
1. Istraživanje publike – uvid u podatke i stručnost omogućili su preciznu definiciju ciljane publike koja se sastoji od kućanstava najvišeg indeksa na temelju demografskih profila i regionalnosti. Uvođenje segmentacije specifične za robnu marku na temelju toga gdje mentalitet stada utječe na prodaju proizvoda omogućuje bolje iskorištavanje akvizicijskih podataka. Ovaj postupak dokazuje znatno veće vrijednosti narudžbi.
2. Kreativna prilagodba – uključenost kreativnih dizajnera od samog početka omogućila im je iskorištavanje tisuća dostupnih mogućnosti varijacija, uz bolje razumijevanje načina na koji proizvodna tehnologija omogućuje neograničenu personalizaciju i prilagodbu. To znači da se i slike i poruke mogu prilagoditi definiranim profilima, čime se iskorištavaju sve kreativne upotrebe pametne personalizacije, regionalizacije, boje i dizajna.
3. Besprijekorna proizvodnja – imajući na umu potrebe proizvodnje i poštanske troškove od samog početka, rad s davateljem usluga ispisivanja omogućuje im pružanje savjeta o najdojmljivijim formatima za ispunjavanje potreba kampanje, istovremeno pokazujući najbolju strategiju za optimizaciju pošte kako bi se postigla isplativost. Bliska suradnja tiskare i kreativnih timova od početka pomaže u smanjenju brojnih povratnih informacija o verzijama.