Creative Futures: novi način suradnje s brendovima

Creative Futures, kampanja tvrtki Canon i The Drum koja pokriva cijelu djelatnost, okuplja stručnjake iz cijelog lanca nabave ispisivanja kako bi nanovo osmislili suradnju s brendovima.

Najmodernije iskustvo dijeljenja znanja

Zajedničkim nastojanjem pružanja najboljeg višekanalnog korisničkog doživljaja, projekt Creative Futures vodi predani tim stručnjaka s individualnom stručnošću na polju tehnologije, podataka, kreativnosti i mjerenja radi utvrđivanja kako novi pristupi suradnji mogu omogućiti veće prilike digitalne transformacije u promotivnoj tiskanoj komunikaciji s klijentima, u sklopu šire kombinacije kanala.

Creative Futures: sljedeće poglavlje

„Creative Futures: sljedeće poglavlje” jednoj maloj britanskoj tvrtki pruža priliku da iskoristi tu stručnost, surađujući s timom Creative Futures na osmišljavanju, planiranju i vođenju višekanalne kampanje, uključujući ispisivanje, od početka do kraja, kako bi se otkrile prednosti ovog novog načina rada.

Cilj ove inicijative za testiranje i učenje uživo stvaranje je najboljeg primjera u klasi koji će nadahnuti marketinške i kreativne industrije po pitanju onoga što je moguće s pristupom planiranju kampanja usredotočenim na korisnika, surađujući sa svim partnerima u svrhu objedinjavanja podataka, kreativnosti, određivanja cilja i personaliziranog ispisivanja kako bi se postigao mjerljiv učinak.

Bilo je nevjerojatno korisno biti okružen takvom stručnošću, tako brzo naučiti toliko toga o personaliziranom ispisivanju i imati priliku iskoristiti toliko energije i resursa kako bi kampanja bila uspješna.”

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

Dosadašnja saznanja

Iako proces još uvijek traje – kampanja započinje u lipnju – prednosti objedinjavanja svih tih različitih ideja, vještina i disciplina bile su jasne od samog početka. Ovo su tri lekcije naučene do sada:

1. Istraživanje publike – uvid u podatke i stručnost omogućili su preciznu definiciju ciljane publike koja se sastoji od kućanstava najvišeg indeksa na temelju demografskih profila i regionalnosti. Uvođenje segmentacije specifične za robnu marku na temelju toga gdje mentalitet stada utječe na prodaju proizvoda omogućuje bolje iskorištavanje akvizicijskih podataka. Ovaj postupak dokazuje znatno veće vrijednosti narudžbi.

2. Kreativna prilagodba – uključenost kreativnih dizajnera od samog početka omogućila im je iskorištavanje tisuća dostupnih mogućnosti varijacija, uz bolje razumijevanje načina na koji proizvodna tehnologija omogućuje neograničenu personalizaciju i prilagodbu. To znači da se i slike i poruke mogu prilagoditi definiranim profilima, čime se iskorištavaju sve kreativne upotrebe pametne personalizacije, regionalizacije, boje i dizajna.

3. Besprijekorna proizvodnja – imajući na umu potrebe proizvodnje i poštanske troškove od samog početka, rad s davateljem usluga ispisivanja omogućuje im pružanje savjeta o najdojmljivijim formatima za ispunjavanje potreba kampanje, istovremeno pokazujući najbolju strategiju za optimizaciju pošte kako bi se postigla isplativost. Bliska suradnja tiskare i kreativnih timova od početka pomaže u smanjenju brojnih povratnih informacija o verzijama.

IZNOVA OSMISLITE VIŠEKANALNU MARKETINŠKU KOMUNIKACIJU S PERSONALIZIRANIM ISPISIVANJEM

Poslušajte sljedeću generaciju kreativaca i saznajte najbolje savjete za višekanalnu marketinšku izvrsnost uz ispisivanje.

Istražite više

Snaga ispisivanja u višekanalnim marketinškim komunikacijama

Maksimalno povećajte povrat ulaganja u marketing (ROMI) programatskim ispisivanjem.