Smart Working

Powered by Canon
SmartWorking_headerimage_1920x1080

Svakodnevni odlazak u ured bio je norma. Globalna pandemija redefinirala je način rada: zaposlenici danas svoje zadatke obavljaju s različitih mjesta: u uredu, kod kuće, iz coworking prostora ili u pokretu.


U tom hibridnom uredskom okruženju vaši se zaposlenici suočavaju s uobičajenim izazovom obrade, spremanja i dohvaćanja dokumenata ključnih za poslovanje s više lokacija, pristupa njima u stvarnom vremenu i praćenja odluka, putem autorizacije ili čak povijesti verzija. Neke od tih dokumenata potrebno je i ispisati kako bi se ispunili zakonski zahtjevi, što pri radu na daljinu povlači za sobom povećani rizik od nesukladnosti i visoke troškove. Uporaba različitih i neintegriranih alata rezultira lošim performansama i niskom produktivnošću.


Canon vam može pomoći proširiti vaše radno iskustvo iz ureda na udaljene lokacije. Naša hibridna rješenja podržavaju automatizaciju složenih poslovnih procesa, upravljanje dokumentima, skeniranje i ispis s bilo kojeg mjesta.

Automatizacija poslovnih
procesa i suradnja

Dizajnirana za optimizaciju složenih poslovnih procesa i upravljanje dokumentima, rješenje Canon Cloud Workspace Collaboration omogućuju udaljenim zaposlenicima učinkovit rad s bilo kojeg mjesta.

ili se obratite našim ovlaštenim partnerima radi prezentacije uživo.

Upravljanje dokumentima, ispisivanje i skeniranje, temeljeno na uređajima

Mogu li vaši zaposlenici dokumente obrađivati kod kuće baš kao u uredu? Morate li dokumente neometano skenirati, pohranjivati, dijeliti u zajednički radni prostor (pohrana u oblaku, sharepoint i drugi) izravno s višenamjenskog pisača te ih ispisivati i pratiti troškove, bez obzira gdje su vam kolege?

Uz naše sveobuhvatne višenamjenske pisače povezane s oblakom, vaši zaposlenici mogu izvršavati zadatke s bilo kojeg mjesta. Uz Canon uniFLOW Online i uz Canonove višenamjenske pisače, zaposlenici mogu obrađivati dokumente jednako učinkovito kao da su u uredu. Značajka Filling Assist čak omogućuje prepoznavanje dokumenata te popunjavanje naziva datoteka i metapodataka unaprijed. Nadalje, možete pratiti troškove ispisivanja i skeniranja koje zaposlenici obavljaju, uz odvojeno obračunavanje za privatno i poslovno ispisivanje kod kuće.

Ovisno o količini ispisivanja i skeniranja, kao i veličini vašeg radnog prostora, možete odabrati višenamjenske pisače Canon i-SENSYS X ili imageRUNNER ADVANCE DX i imageFORMULA skenere, sve integrirane s našim rješenjima kako bi rad bio lakši i brži!

ili se obratite našim ovlaštenim partnerima radi prezentacije uživo.
Pogledajte posebne promocije naših ovlaštenih partnera.