Zadržite klijente
Kreiranjem bolje, personalizirane komunikacije
Povećajte poslovanje učinkovitijim razgovaranjem s klijentima.
Današnji potrošači očekuju od tvrtki da im pruže informacije koje žele, kada to žele i na uređaj po njihovom izboru.
Kreiranjem bolje, personalizirane komunikacije
Kroz dosljednije, višekanalno slanje poruka
Sadržaj za klijente izrađivat će tvrtka umjesto IT odjela
Integracijom podataka iz starih sustava
Upravljanje i komunikacija s klijentima: novi pristup
Ovo rješenje poboljšalo je radnu produktivnost i povećalo brzinu odgovaranja klijentima.
Alan Watson
Upravitelj odnosima, Aegon UK
Međunarodna osiguravateljska tvrtka Aegon željela je poboljšati način komunikacije sa svojih 2 milijuna klijenata u Ujedinjenom Kraljevstvu. Osim pripreme za prelazak s tiska na digitalno, tvrtka je htjela smanjiti troškove kroz eksternalizaciju te istovremeno poboljšati sigurnost podataka i mogućnosti provjere.
Pomogli smo Aegonu da razvije najmoderniji sustav obrade dolazne i odlazne pošte, s automatiziranim radnim procesima za dokumente i elektroničkom pohranom. Taj organizirani sustav za upravljanje dokumentima smješten je u novi, namjenski izgrađen objekt izvan tvrtke, a njime upravlja Canon.
Naše eksternalizirano rješenje za komunikaciju s klijentima dovelo je do 50 % brže obrade pošte i smanjenja ukupnih troškova od 25 %. Osim što je pomoglo u Aegonovom prelasku s tiska na digitalno, rješenje je i poboljšalo kontrolu i brzinu za podatke te omogućilo tvrtki da postigne regulatornu sukladnost.
Papir ili digitalna pošta
Iz više izvora
Prilagođen koristeći podatke dokumenta
Na temelju prilagođenih predložaka za dokumente
Višekanalni sustav isporuke
Za lako dohvaćanje i provjeru
Radite brže, smanjite troškove i pružajte još bolju uslugu klijentima tako da učinkovitije obrađujete poštu
Poboljšajte učinkovitost i smanjite pogreške tako da automatizirate proces prijave i registracije