Pri ispisivanju više nema kompromisa. Za naručitelje danas više ne postoje nemoguće narudžbe – potrebno je istražiti nove ideje te isprobati inovativne tehnologije. Kakve god bile vaše želje, svojim stručnim znanjem i naprednom tehnologijom pomoći ćemo vam da ostvarite nove poslovne prilike i prihode.

Je li ispisivanje u padu? Pomislite li na tipičnu dinamičnost svijeta digitalnoga tiska, riječ "pad" uopće nije moguće povezati s ispisivanjem. Od ispisa velikih formata za uređenje interijera do visokokvalitetnih fotoknjiga i preobrazbe višekanalne komunikacije, digitalno je ispisivanje postalo pokretačkom silom razvoja i preoblikovanja tradicionalnoga poimanja tiska.

Budućnost tiska leži u istraživanju novih ideja, isprobavanju najnovijih tehnika i traženju načina kako klijentima pomoći u otkrivanju mogućnosti koje one donose.

Vrijeme je za prepuštanje moći ispisa. Kako ćete to ostvariti vi?

Tehnologija CrystalPoint v 10.000 napravah Océ ColorWave
Tehnologija Océ CrystalPoint je močno zaznamovala serijo tiskalnikov Océ ColorWave, ki že od svoje predstavitve leta 2008 navdušujejo z uporabnostjo in zmogljivostjo pri tiskanju velikih formatov.

Pročitajte više

10000_oce_colorwave

Digitalni tisak oživljava tržište
Tržište digitalnog tiska zabilježit će u sljedećem desetljeću izniman rast, a osim toga prolazi i kroz transformaciju. Pružateljima tiskarskih usluga nudi se izvrsna prilika da to predviđanje najbolje okrenu u svoju korist. Jesu li spremni na to?

Pročitajte više

Digital print lifts the market

Pripremite se za budućnost digitalnog tiska
Dok tiskarska industrija prolazi kroz drastične promjene u svjetlu rasta tržišta digitalnog tiska, otkrijte kako Canon pružateljima tiskarskih usluga može pomoći da odgovore na ove nove i uzbudljive mogućnosti.

Pročitajte više

Prepare for a digital print future

Šest pogrešaka u razgovorima s kupcima
Rijetki tiskari danas imaju među svojim klijentima takve koji poznaju tehničke detalja o tisku. Današnji je naručitelj tiskarskih usluga drukčiji; u dobi između 25 i 35 godina, vjerojatno žena, zaposlena u marketingu. I ne zanima je tehnička strana tiska.

Pročitajte više

Six errors when approaching buyers

Kako tiskari mogu iskoristiti priliku u maloprodajnom segmentu budućnosti
Stavljanje kupca na prvo mjestu ostat će prodavateljska mantra, a tisak će igrati važnu ulogu u pružanju personaliziranog i lokaliziranog iskustva kupovine. Morat će samo znati kako digitalno okruženje pravilno povezati s tiskom.

Pročitajte članak

How can PSPs seize the opportunity in tomorrow’s retail landscape?

Tisak je suštinski dio revolucije kreativnih djelatnosti
U kulturnim i kreativnim djelatnostima danas je zaposleno 2,5 puta više Europljana nego u automobilskoj industriji. Zbog značajnih promjena moraju sada usvojiti brojne trendove koji će ih pripremiti za budućnost.

Pročitajte članak

Print is at the heart of the creative industry revolution

2016. je godina inovacija u kreativnosti
Za dizajnere i kreatore tisak je isplativ i pouzdan način stvaranja zapanjujućih vizualnih proizvoda, bilo da je riječ o podnim oblogama, zidnim slikama, vizualima na prodajnim mjestima ili 3D prototipovima.

Pročitajte više

2016: A Year for Innovation in Creativity

Uloga ispisa u kreativnoj budućnosti
Pri razmišljanju o budućnosti ispisa velikih formata ne smijemo zaboraviti kreativnu ekonomiju, koja je ne samo snažna, već i raste iz godine u godinu.

Pročitajte više

The role of print in the creative future