Automatska obrada zadataka stvara preduvjete za rast poslovanja i interne učinkovitosti

Pronalazak načina za poticanje poslovne učinkovitosti uz istovremenu diversifikaciju asortimana usluga u skladu sa zahtjevima kupaca koji se kreću u smjeru inovativnog razmišljanja i međusobne suradnje – to su dvije stvari koje su oblikovale temeljne vrijednosti tvrtke KnowledgePoint od njezinih početaka 1997. godine. Dramatičnim povećanjem naklada i diversifikacijom na nova područja pridobili su nove klijente – kao i dodatne poslove od postojećih klijenata – uslijed čega su u tvrtki KnowledgePoint shvatili kako će za potrebe ispunjavanja istih kratkih rokova koji su ih dotad karakterizirali morati pomno razmotriti internu učinkovitost i osigurati budućnost svoje tvrtke ažurnom tehnologijom za budući anticipirani rast.

KP-image1
KP-image2

“Pristup tvrtke Canon koja nam pomaže u savladavanju naših poslovnih izazova odraz je naše vlastite metodologije i to u svakom slučaju cijenimo. Upravo taj odnos bit će ključan za bilo koja naša buduća ulaganja. Naša je suradnja s tvrtkom Canon dosad bila plodonosna te ćemo ju u budućnosti svakako nastaviti.”

Andre Philpot, direktor operacija, KnowledgePoint