Boost your business by talking to customers more effectively.

Komunikacija s klijentima

Povećajte poslovanje učinkovitijim razgovaranjem s klijentima.

Komunikacija s klijentima važan je dio svake organizacije, ali ako se taj proces ne razvija, to može imati ozbiljan utjecaj na uspjeh.

Današnji potrošači očekuju od tvrtki da im pruže informacije koje žele, kada to žele i na uređaj po njihovom izboru.

Prednosti bolje komunikacije s klijentima

Retain customers Retain customers

Zadržite klijente

Kreiranjem bolje, personalizirane komunikacije

Strengthen branding Strengthen branding

Osnažite imidž robne marke

Kroz dosljednije, višekanalno slanje poruka

Improve efficiency Improve efficiency

Poboljšajte učinkovitost

Sadržaj za klijente izrađivat će tvrtka umjesto IT odjela

Speed up time to market Speed up time to market

Ubrzajte vrijeme do izlaska na tržište

Integracijom podataka iz starih sustava

Upravljanje i komunikacija s klijentima: novi pristup

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Ovo rješenje poboljšalo je radnu produktivnost i povećalo brzinu odgovaranja klijentima.

Alan Watson

Upravitelj odnosima, Aegon UK

Izazov

Međunarodna osiguravateljska tvrtka Aegon željela je poboljšati način komunikacije sa svojih 2 milijuna klijenata u Ujedinjenom Kraljevstvu. Osim pripreme za prelazak s tiska na digitalno, tvrtka je htjela smanjiti troškove kroz eksternalizaciju te istovremeno poboljšati sigurnost podataka i mogućnosti provjere.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers

Rješenje

Pomogli smo Aegonu da razvije najmoderniji sustav obrade dolazne i odlazne pošte, s automatiziranim radnim procesima za dokumente i elektroničkom pohranom. Taj organizirani sustav za upravljanje dokumentima smješten je u novi, namjenski izgrađen objekt izvan tvrtke, a njime upravlja Canon.

We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Prednosti

Naše eksternalizirano rješenje za komunikaciju s klijentima dovelo je do 50 % brže obrade pošte i smanjenja ukupnih troškova od 25 %. Osim što je pomoglo u Aegonovom prelasku s tiska na digitalno, rješenje je i poboljšalo kontrolu i brzinu za podatke te omogućilo tvrtki da postigne regulatornu sukladnost.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Otkrijte nove načine učinkovitije komunikacije s klijentima.


RAZGOVARAJTE S NAŠIM TIMOM

Kako funkcionira

Istražite nove načine privlačenja klijenata koristeći digitalna rješenja za komunikaciju.
  • Canon
  • ...
  • Upravljanje i komunikacija s klijentima