Tvrtka LO Media testirala je osnovno rješenje za više medija iz SAD-a kako bi osjetila što se sve može postići. Tim je ostao impresioniran potencijalom tehnologije i mogućnostima ostvarivanja prilagođene komunikacije s klijentima kroz više kanala. Međutim, to je iskustvo Larsu dalo do znanja kako im je potreban sveobuhvatan softverski paket kao i podrška lokalnog dobavljača te obuka koja će osigurati maksimalnu iskoristivost investicije.
Prelazak na model naplate na temelju vrijednosti kako bi se povećala vrijednost za kupce, uz istovremen porast prihoda
Usmjeravanje poslovnog mentaliteta prema holističkom komunikacijskom pristupu (identificiranje najučinkovitijeg oblika komunikacije za pojedinačne projekte)
Potpisivanje novih dugogodišnjih poslovnih ugovora
Prodajom multimedijskih sadržaja ostvareno je približno 1 milijun NKR godišnje (preko 100.000 €)
Jačanje odjela za tisak
Svi zadaci na ispis dolaze mrežnim putem, što donosi 5 milijuna NKR godišnje
Novi proizvodi koji se prodaju putem mrežnog ispisa donose približno 1 milijun NKR godišnje
Prebaciti usluge izdavaštva u 21. stoljeće kroz rad s raznim medijima u cilju omogućavanja preobrazbe u pružatelja sveobuhvatnih komunikacijskih usluga, uključujući digitalne platforme.
• Hvatanje ukoštac s padom količine ispisanih materijala i rastom troškova kroz ponudu integriranih komunikacijskih usluga kojima će se ispuniti ciljevi klijenta
• Odabir ispisivanja onda kad je to najprikladnije i najučinkovitije, kako bi se optimizirala njegova vrijednost
• Razumijevanje kako koristiti i prodavati digitalna izdanja
• Canon je predložio ulaganje u kombinirani medijski paket u koji će biti uključena i sve važnija usluga mrežnog ispisa, u cilju spašavanja ispisnog odjela tvrtke.
• Canon je organizirao pojedinačnu obuku predstavnika klijenata za rad s raznim medijima.
• Trajna podrška poslovnog savjetnika tvrtke Canon pomoći će tvrtki pridodati dodatnu vrijednost novim digitalnim uslugama te istražiti nove mogućnosti i metode rada.